Tappad Iphone 4n Hittelön fås!

• Trådstartare Trådstartare Le-fagottini
  • Start datum Start datum
L

Le-fagottini

Guest
Hej, Tappade min iphone idag runt lunchtid i bräckeområdet eller olympiaområdet. Telefonen är lösenkodsskyddad varje gång man "öppnar" den och opertörslåst. Hittelön fås.
Edit: Förlusten är anmäld till polisen, så om ett par dagar kommer telefonen vara spärrad, så att jag är den enda som kan låsa upp den igen.

Senast ändrad:
Hittelönens belopp säger jag när jag vet att ni har telefonen, minst 10% av telefonens värde. Onödig fråga enligt mig.

Nej exakt, så inlägget om att det är lätt att låsa upp var väl också lite onödigt, då man kan ju hoppas på att folk är ärliga och har ett samvete.. tänkte också att det är många freeridemedlemmar som är i åre nu, så någon kanske har hittat/hört om någon som hittat en iphone i backen. jag håller på och kollar med de som jag känner som var i bräcke idag just nu..

Du lär inte hitta den, blev av med min 3GS på bygget förra säsongen och den hade också lås+pinkod samt låst hos telia...

Det du spärrar är ju imei nummret vilket går att byta och lösenorden går utan problem att ändra osv osv ... allt man behöver är www.iclarified.com.

Så hoppas du har en allriskförsäkring så du enbart behöver betala självrisken för att du tappat telefonen

Senast ändrad:
nä, hade ju inte det.. hade mobileme-appen, men tog bort det innan jag var tvungen att betala 800 spänn om året, så då fick jag skylla mig själv..

Tillbaka
Topp