Axel-br
Ny medlem
Thom8 onykter?
Hej!
hittade nyss denna video på Thom8 och undrar om det är vanligt att jibbar kändisar är på festivaler och dricker sig berusade? jag vet ej om thom8 är onykter på denna video men det borde man vara om man hoppar runt och sjunger på en sån där låt. Är det samma sak med jibbproffs (enligt mig är inte Thom8 ett proffs) att dem festar och dricker sig redlösa?
Jag undrar om det är många jibbare här på freeride som brukar vara på festivaler eftersom Tom väggisch var på någon festival i sverige och vilka jibbare kan man tänka sig få träffa där?
Min några år äldre bror säger att det är mycket droger på festivaler och jag har fått en känsla av att många jibbare tar droger (fick det intrycket av min tråd om godis), stämmer detta att många jibbare festar mycket och knarka?
/Axel Br
Jag undrar om det är många jibbare här på freeride som brukar vara på festivaler eftersom Tom väggisch var på någon festival i sverige och vilka jibbare kan man tänka sig få träffa där?
Min några år äldre bror säger att det är mycket droger på festivaler och jag har fått en känsla av att många jibbare tar droger (fick det intrycket av min tråd om godis), stämmer detta att många jibbare festar mycket och knarka?
/Axel Br