Tight VS Baggy kriget...

Tight VS Baggy kriget...
Haha finns det ett krig inom detta?

Dock tycker jag hela gangster scenen har gett en fucked up syn på livet. Jag håller ju med om det han säger. Va dig själv.. Men lura inte i små kidz att det är coot att skjuta folk och ha ett fett CASH FLOW!

Sen om dom har tighta eller baggy byxor är ju helt orelevant!

Tight VS Baggy kriget...
tycker inte chris bradshaw sa ngt intressant...
har inte forstatt att det varit ett "krig" mellan tight och baggy... folk har olika stilar. big deal.

Tight VS Baggy kriget...
100 spänn på att det här kommer att trappas upp till en tråd liknande edoggo-tråden m.fl.

Vem sätter emot?

Tight VS Baggy kriget...
Gudrunnator sa:
100 spänn på att det här kommer att trappas upp till en tråd liknande edoggo-tråden m.fl.

Vem sätter emot?
Hahaha uscha, "krig" är väl kanske att överdriva men bra att folk hellre ser mångfalden och att det bara är positivt att alla har olika stilar.
Vorre ju tråkigt att äta samma mat i 1 år eller se samma tv program 10 år.

Senast ändrad:
Tight VS Baggy kriget...
1-ICONAGENCY sa:
Gudrunnator sa:

Vem sätter emot?
Hahaha uscha, "krig" är väl kanske att överdriva men bra att folk hellre ser mångfalden och att det bara är positivt att alla har olika stilar.
Vorre ju tråkigt att äta samma mat i 1 år eller se samma tv program 10 år.
Och jävligt ohälsosamt haha! Ungefär som att jag tror utvecklingen hade slutat om alla körde samma stil.

Tight VS Baggy kriget...
folk tror ju att bara för man har steeze med stora kläder tyckrer dom att man tror man är gangster.

Tight VS Baggy kriget...
spelar ingen roll vad du har på dig.. själv klart bryr jag mig, inte så att jag åker runt i 80-tals dress (coolt btw) men huvudsaken är att jag har roligt!

Tight VS Baggy kriget...
Det är ju bra att inte alla har likadana stilar, för hade ju blivit så uttjatat ifall alla kom och hade likadana stilar.

Tight VS Baggy kriget...
Närfan blev det krig om detta?

Jag tycker tight pants är helt sjuukt cleant! Men jag skulle inte köra med det själv. Varför? Jo därför att jag helre kör baggy, det är skönare enligt mig. större rörelsefrihet. Dessutom känns det inte direkt som min stil att köra tight. Så ni som kör tight, keep it up! Det är galet cleant!

Tight VS Baggy kriget...
Senast ändrad:
Tight VS Baggy kriget...
1-ICONAGENCY sa:
linder sa:
1-ICONAGENCY sa:
Med Chris Bradshaw och hans syn på det, hahaha...

http://www.1-icon.se/#post517
Kass.

Och förövrigt ett jävligt dåligt sätt att göra reklam för din hemsida på...
Du kunde lika gärna gjort en i första inlägget.

Sämst.
Förlåt Linder, tog bort det nu. Hoppas inte det förstörde din dag...
hahahaha!:D han gör väll hur fan han vill? tror nog folk tycker bättre om att han lägger upp saker han tycker ger info än vad just du tycker?

Tight VS Baggy kriget...
Front5 sa:
1-ICONAGENCY sa:
linder sa:
Kass.

Sämst.
hahahaha!:D han gör väll hur fan han vill? tror nog folk tycker bättre om att han lägger upp saker han tycker ger info än vad just du tycker?
;)

Tight VS Baggy kriget...
Tight VS Baggy kriget...
Front5 sa:
1-ICONAGENCY sa:
linder sa:
Kass.

Sämst.
Front5 du måste ju vara den på freeride som quotar folk bäst !

Tight VS Baggy kriget...
låt folk se ut som dem vill i backen, fattar inte att folk bryr sig... bradshaw e däremot kung på snowboard med snyggaste stilen som går att ha.

Tight VS Baggy kriget...
Och så kommer den mer eller mindre obligatoriska varningen om att hålla er till ämnet. Följs den inte kommer tråden låsas.

Tight VS Baggy kriget...
tycker alla får ha vad dom vill. själv har ja börjat lite med tajta jeans i backen..

edit: däremot låter ju dedär med knäskydd som en konstig ursäkt för att ha baggy, kan han inte säga att han tycker de är snyggt istället. Jag åker som sagt med jeans ibland och jag får enkelt plats med mitt knäskydd innanför långkalsingarna, ändå är de ganska fläskigt med stålskenor å skit

Senast ändrad:
Tight VS Baggy kriget...
JakobJ sa:
tycker alla får ha vad dom vill. själv har ja börjat lite med tajta jeans i backen..

edit: däremot låter ju dedär med knäskydd som en konstig ursäkt för att ha baggy, kan han inte säga att han tycker de är snyggt istället. Jag åker som sagt med jeans ibland och jag får enkelt plats med mitt knäskydd innanför långkalsingarna, ändå är de ganska fläskigt med stålskenor å skit
Haha skönt, lite Termintaor 4 lixom =)

Tight VS Baggy kriget...
man åker i det man tycker är skönt och känner sig rörlig i enligt mig. åker själv i baggy för att jag tycker att det är lättast att röra sig i. Jag har även märkt att det har med åldern att göra ;)

Tight VS Baggy kriget...
JakobJ sa:

blir det inte jävligt kallt med jeans i backen?

Tight VS Baggy kriget...
RailReppin sa:
linder sa:
1-ICONAGENCY sa:
Med Chris Bradshaw och hans syn på det, hahaha...

http://www.1-icon.se/#post517
Kass.

Sämst.
och vem fan e du att säga hur han ska göra?
Snälla ta mig inte allt för seriöst men första forumsregeln är faktiskt så här bra...

1. Allmänna regler

1.1 Sundhet och "netiketten"
Vara trevlig och respektera andras åsikter.
Så det va faktiskt min åsikt, gilla den eller inte.

__________________________________________________________________________________

Och för att bidra med lite ontopic!

Jag kör med krashpants och det skulle inte funka med tighta byxor, tycker dock att det är snyggt oavsett vad folk kör med.

Tills vi kommer till den punkten då skärpet går under röven och skrevet på byxorna är under knäna . Stort får gärna vara stort men det ska fan sitta där det ska också :D

DOCK!

När jag va i Mayrhofen i påskas så såg jag 2 kidz som hade fetinghäng och gigantiska hoodz i parkliften och jag skrattade lite för mig själv men när dom sedan körde d-spin 7 med truck, respektive sw 7 true nose MED STIL så ändrade jag åsikt lite... Man får se hur fan man vill ut om man kan åka.

Kan man inte åka så ska man hålla sig så neutral som möjligt. Kolla bara på turister med svarta byxor och svart jacka,eller om man festar till det lite och byter ut ett svart plagg mot ett vitt :D

Min åsikt, respektera den eller inte. Men det är emot reglerna att göra personangrepp så håll er borta från sån skit ;) ;) ;)

Senast ändrad:
Tight VS Baggy kriget...
Frågan är nu den om ovanstående hackar ner på åkare med snygg stil som inte kan åka? Själv tycker jag att många i parken inte har en egen look utan kopierat från någon av proffsen(reklamen fungerar), 80 % har stor jacka stora byxor en t-shirt som hänger ut och glasögon under hjälmen. Många av er säger att det är rörligt. Men rätta mig om jag har fel, om man då skulle slita på sig ett militärtält skulle inte det bli jävligt smidigt då? Men vafan så länge alla har kul i backen så skiter väl jag i vad folk har på sig. Dock kan man undra hur vissa tänker.

Tight VS Baggy kriget...
RailReppin sa:
JakobJ sa:

blir det inte jävligt kallt med jeans i backen?
näe faktiskt inte, de är rätt skönt=) man är ganska flexibel också, så vida man inte sätter dom nere i knävecket men så äre ju med alla bralls:P

Tight VS Baggy kriget...
snyggt med båda, man kan ju variera sig ibland lite om man vill! :)
det brukar jag göra, har 3 par täckisar... ett par baggy, ett par lite mindre baggy och ett par tighta :)

Tight VS Baggy kriget...
vissa tycker olika om vad som är snyggt eller inte. Men MÅSTE alla tala om det?:O jag skiter väll i om folk har tighta eller baggy kläder:O så länge de åker och har kul bryr inte jag mig.

det är så himla svårt att acceptera att folk har olika stil för vissa asså.

Tight VS Baggy kriget...
jag menar, jag är största gangstern på freeride och jag skjutar folk med min niner om tränger sig i liftkön. Men inte fan spelar det någon roll om dom har baggy eller tight

Tillbaka
Topp