1-ICONAGENCY
Ny medlem
Tight VS Baggy kriget...
Med Chris Bradshaw och hans syn på det, hahaha...
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha uscha, "krig" är väl kanske att överdriva men bra att folk hellre ser mångfalden och att det bara är positivt att alla har olika stilar.Gudrunnator sa:100 spänn på att det här kommer att trappas upp till en tråd liknande edoggo-tråden m.fl.
Vem sätter emot?
Och jävligt ohälsosamt haha! Ungefär som att jag tror utvecklingen hade slutat om alla körde samma stil.1-ICONAGENCY sa:Hahaha uscha, "krig" är väl kanske att överdriva men bra att folk hellre ser mångfalden och att det bara är positivt att alla har olika stilar.Gudrunnator sa:100 spänn på att det här kommer att trappas upp till en tråd liknande edoggo-tråden m.fl.
Vem sätter emot?
Vorre ju tråkigt att äta samma mat i 1 år eller se samma tv program 10 år.
Sitter det i kläderna att vara "gangster" eller är det nån sorts cool attityd?Front5 sa:folk tror ju att bara för man har steeze med stora kläder tyckrer dom att man tror man är gangster.
Steeze och stora kläder hör alltså ihop? Trodde det satt i åkaren.Front5 sa:folk tror ju att bara för man har steeze med stora kläder tyckrer dom att man tror man är gangster.
steeze = style and easybonnie_tyler sa:vad är steeze?
nej men menar att när folk ser människor som Bradshaw och magoon Tex: så tänker dom:Setermaan sa:Steeze och stora kläder hör alltså ihop? Trodde det satt i åkaren.Front5 sa:folk tror ju att bara för man har steeze med stora kläder tyckrer dom att man tror man är gangster.
Kass.1-ICONAGENCY sa:
Förlåt Linder, tog bort det nu. Hoppas inte det förstörde din dag...linder sa:Kass.1-ICONAGENCY sa:
Och förövrigt ett jävligt dåligt sätt att göra reklam för din hemsida på...
Du kunde lika gärna gjort en i första inlägget.
Sämst.
hahahaha!:D han gör väll hur fan han vill? tror nog folk tycker bättre om att han lägger upp saker han tycker ger info än vad just du tycker?1-ICONAGENCY sa:Förlåt Linder, tog bort det nu. Hoppas inte det förstörde din dag...linder sa:Kass.1-ICONAGENCY sa:
Sämst.
Front5 sa:hahahaha!:D han gör väll hur fan han vill? tror nog folk tycker bättre om att han lägger upp saker han tycker ger info än vad just du tycker?1-ICONAGENCY sa:Förlåt Linder, tog bort det nu. Hoppas inte det förstörde din dag...linder sa:Kass.
Sämst.
hahahaha1-ICONAGENCY sa:Förlåt Linder, tog bort det nu. Hoppas inte det förstörde din dag...linder sa:Kass.1-ICONAGENCY sa:
Sämst.
Front5 du måste ju vara den på freeride som quotar folk bäst !Front5 sa:hahahaha!:D han gör väll hur fan han vill? tror nog folk tycker bättre om att han lägger upp saker han tycker ger info än vad just du tycker?1-ICONAGENCY sa:Förlåt Linder, tog bort det nu. Hoppas inte det förstörde din dag...linder sa:Kass.
Sämst.
och vem fan e du att säga hur han ska göra?linder sa:Kass.1-ICONAGENCY sa:
Sämst.
Haha skönt, lite Termintaor 4 lixom =)JakobJ sa:tycker alla får ha vad dom vill. själv har ja börjat lite med tajta jeans i backen..
edit: däremot låter ju dedär med knäskydd som en konstig ursäkt för att ha baggy, kan han inte säga att han tycker de är snyggt istället. Jag åker som sagt med jeans ibland och jag får enkelt plats med mitt knäskydd innanför långkalsingarna, ändå är de ganska fläskigt med stålskenor å skit
blir det inte jävligt kallt med jeans i backen?JakobJ sa:tycker alla får ha vad dom vill. själv har ja börjat lite med tajta jeans i backen..
edit: däremot låter ju dedär med knäskydd som en konstig ursäkt för att ha baggy, kan han inte säga att han tycker de är snyggt istället. Jag åker som sagt med jeans ibland och jag får enkelt plats med mitt knäskydd innanför långkalsingarna, ändå är de ganska fläskigt med stålskenor å skit
Snälla ta mig inte allt för seriöst men första forumsregeln är faktiskt så här bra...RailReppin sa:och vem fan e du att säga hur han ska göra?linder sa:Kass.1-ICONAGENCY sa:
Sämst.
Så det va faktiskt min åsikt, gilla den eller inte.1. Allmänna regler
1.1 Sundhet och "netiketten"
Vara trevlig och respektera andras åsikter.
näe faktiskt inte, de är rätt skönt=) man är ganska flexibel också, så vida man inte sätter dom nere i knävecket men så äre ju med alla bralls:PRailReppin sa:blir det inte jävligt kallt med jeans i backen?JakobJ sa:tycker alla får ha vad dom vill. själv har ja börjat lite med tajta jeans i backen..