tightpants, var?

wire

Ny medlem
tightpants, var?
tja!

är det någon som vet var man köper sig ett par snowboardbyxor med slim fit i någon rolig färg här i Sverige? letar efter turkos, limegrön, klarblå eller ljusblå..

och jag vill inte starta någon diskussion om huruvida det är snyggt med tighta braller eller inte :)

tightpants, var?
kanske ska kolla alla ställen så som junkyard, steepstore, boardstore före du frågar här. Dessutom finns redan massa trådar om det om du andvänder sökfunktionen

tightpants, var?
Hade inte du redan ett par tighta lila brallor?
Ett tips är och kika på myrorna lr något sånt om du vill komma undan billigt.

tightpants, var?
enklast att sy in själv enligt mig, iallafall om man vill ha riktigt tight.
blir perfekt när man kan välja passform själv (:

tightpants, var?
Holden hade sjuuuuuuuuukt snygga tajta på junk under rean, billigt också men de e ju sluit på rean nu, kanske finns ngt kvar när dom öppnar igen

tightpants, var?
Pizzaaugust sa:
Holden hade sjuuuuuuuuukt snygga tajta på junk under rean, billigt också men de e ju sluit på rean nu, kanske finns ngt kvar när dom öppnar igen
köpte själv ett par gråa holden på rean. dock inte så "kul" färg kanske men stilrent som satan! så kolla efter Holden om du vill ha riktigt fina slim fit-brallor i bra kvalitet! tror tyvärr bara att det är junkyard som säljer dom..

tightpants, var?
aa jag har spanat in holden tidigare, sjukt cleant märke! det var dock lite för sofistikerade färger för min smak, jag vill synas på film ju ;)

tightpants, var?
jag drar igång tråden igen då jag har mkt svårt att hitta tightpants i annan färg än svart, och precis som viktor säger "man vill ju synas på film" !
Och ja, jag har sökt o letat i trådar, kollat på junkyard,steepstore,boardstore mm.

hjälp en annars så hjälplös kille.. ;)

tightpants, var?
Fårga era farföräldrar om dom har några gamla pantaloner som ligger o skräpar i deras källare. Det gjorde jag o då fick jag direkt ett par röda tightpants från 80-talet typ... Som faktiskt är riktigt snygga! Annars så kan man ju tjacka regnbrallor från typ stadium eller ngt. De brukar ju vara tighta i många sköna färger xD

tightpants, var?
är nog svårt att få tag på just nu, men om en månad/ett par månader kan du säkert hitta på t.ex. junkyard och boardstore. har själv ett par grå holden och ett par blå airblaster (riktigt najs märke, kolla upp det!) finns på bl.a. dogfunk.com

Senast ändrad:
tightpants, var?
MC_BLINGELING sa:
Fårga era farföräldrar om dom har några gamla pantaloner som ligger o skräpar i deras källare. Det gjorde jag o då fick jag direkt ett par röda tightpants från 80-talet typ... Som faktiskt är riktigt snygga! Annars så kan man ju tjacka regnbrallor från typ stadium eller ngt. De brukar ju vara tighta i många sköna färger xD
det ska jag fan checka , regnbrallor finns ju alltid i galna pastell färger!
tack ;)

tightpants, var?
simonthyrberg sa:
är nog svårt att få tag på just nu, men om en månad/ett par månader kan du säkert hitta på t.ex. junkyard och boardstore. har själv ett par grå holden och ett par blå airblaster (riktigt najs märke, kolla upp det!) finns på bl.a. dogfunk.com
Någon som vet någon europeisk återförsäljare av airblaster?

tightpants, var?
v-larsson sa:
simonthyrberg sa:
Någon som vet någon europeisk återförsäljare av airblaster?
verkar som dom håller på o uppdaterar sin sida nu, men hittade detta:
STUNTWOOD DISTRIBUTION
Leksand, Sweden
467-392-34622
www.stuntwood.se

tror det är dom enda i sverige som dealar med airblaster. hittade även den norska dealern:
JUMPCLUB AS
Trondheim, Norway
479-181-1326
www.jumpclub.no

tightpants, var?
numera gör ju nästan de flesta märken åtminstone en modell tajtare pants i sin kollektion. t.ex. Foursquare, Sweet, Special Blend, Burton, Analog m.fl. så rikta inte bara in dig på Holden etc.

tightpants, var?
Tja från Stuntwood. Airblaster har ett par byxor som är stretch slimfit som kallas My Sister's Pants. Finns i svart, rött, och bluebird.

Teknisk info om byxorna
15,000mm waterproof stretch twill fabric with DWR
15,000g/m2/24hrs breathable lamination
Fully Seam Sealed

Stay Wild
Stuntwood Distribution

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp