Till Österrike, men inte St Anton

jollna88

Ny medlem
Hej

Är sjukt taggad på att dra ner en säsong till någon ort i Österrike i vinter. Tänkte däremot inte satsa på St Anton som alla andra verkar ska göra. Känns kul o komma till ett ställe där det inte bara är svenskar.
Har funderat på Bad Gastein, Ischgl, Saalbach, Mayrhofen eller Sölden. Funderar och funderar. Finns ju som sagt en hel del och välja på i Österrike.
Någon som har planer på att dra till Österrike och inte vill välja St Anton?
Snacka ihop sig, leta boende eller bara ge ett tips.
Skriv!!

//Johanna

Om du absolut inte vill spendera en säsong ihop med svenskar ska du nog inte välja Bad gastien. Där tenderar det att krylla av svenskar också, så vart i alla fall förra året.

Lycka till

Hur kommer det sig att ni valde Mayrhofen? Nån speciell anledning som gjorde att ni bestämde er för just det? Eller Andre varför skulle du satsat o åkt dit?
Det är inte så att jag vill komma bort från alla svenskar. Men St Anton känns som ett ställe dit ALLA åker, tänkte att det kunde vara kul att kanske välja nåt annat då.

Jag är också inne på en säsong i Österrike :-) tänkte sticka ner själv, och har ingen aning om vart jag ska börja när det gäller planerandet :-P hade varit gött att ha någon att snacka ihop sig med/leta boende med. Någon intresserad??

Som jag skrev i den andra tråden, jag och 3 polare har boende för 4 till 7 personer i Hippach Schwendberg som ligger utanför Mayrhofen, vi är intresserade av att dela Boendet vi har eller hooka upp med några andra om ni har bättre boende. Hör av dig på min msn/mail för mer info om intresse finns :)

Joel@Joefo.se

Jag är öppen för alla förslag! bara jag får komma till där de är riktig vinter!
Så jag är gärna på någon av er! Släng iväg ett meddelande så kan vi snacka ihop oss :)

Tillbaka
Topp