Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!
Jag har nyligen blivit lite sugen på att börja cykla lite freeride. Jag är ganska färsk när det gäller sånt, så jag undrar lite vad för cykel som skulle kunna passa och vad man bör veta/tänka på när man letar efter en passande hoj?
Kona stinky, gambler FR10/20, specialized bighit(om du byter lite detaljer), umf freddy, giant reign/glory Ja det finns en hel del. Det är bara att välja och vraka!
ja har köpt en specialized big hit och är min första fr hojj å den funkar fint förutom att ja behöver en anan bak dämpare =/ men lycka till med afärerna !
I mitten/slutet av augusti börjar dom flesta cykeluthyrare i Åre sälja ut sina begade. hyrcyklar. Passa på då och gör ett klipp. Det finns KONA, Scott, Gigant, UMF, och GT cyklar på uthyrningarna.
Ja det är sant som Micke skriver! Kolla uthyrningarna som kommer att sälja av sina bikes. Kläppen, Lindvallen, Gesunda, Åre. Jag tror helt klart att det går att göra riktigt bra priser om du har tid att vänta. Något som kan vara lite cool är ju Kona bikepark cyklar som har helt egen grafik jämfört med ordinarie produktions cyklar.
Aha tack för tipset, där lär man väl få rätt schyssta grejer! Man får väl ringa och fråga om dom tänkte sälja ut då =) Men det är inte så stor skillnad på olika märken/modeller alltså, eller finns det någon eller några man bör passa sig för?
Åre Mountainbikecenter har ett stående nedsatt pris på sina Giant Glory cyklar om man hyr först... Så åk upp, hyr en dag, och köp för några tusingar billigare! Billigare, och sen så får du ju provköra!
jag har köpt en specialized p2 cr-mo som min första dirt/street cykel, och den kan ja rekomendera. men ja tycker att du ska ha en ganska lätt cykel. :D