Tips om säsong i St Anton!

Weissnbier

Ny medlem
Tjena!
Ska ner med ett par polare och göra en säsong i st anton och hade gärna tatt emot lite tips och annat dylikt från folk som ska/har säsongat där!

- Tips på billigt boende och hur man får tag på det?
- Hur mycket pengar man kan tänkas behöva?
- behöver man ha något fixat innan man åker?
- vart handlar man?
- Vart åker man bäst skidor?

Kontakta gärna mig om ni är ett gött gäng som vill hänga lite!

-Boende
Alt fra 15-20euro dagen, jeg betaler 20 000 SEK for hele sesongen.
Sjekk med turistforeningen om utleie muligheter på; http://www.stantonamarlberg.com. De sender deg ofte en masse email adresser du kan prøve deg på.
Et annet tips er å mailbombe alle som leier ut på www.arlberg.com.
Også er det masse muligheter for å finne leilighet hvis du reiser ned litt tidlig i sesongen.

-Budsjett
Jeg planlegger å bruke rundt 40 000 - 45 000SEK mens jeg er der. Da kjøper jeg minimalt med utstyr mens jeg er der.

-Fikse noe før man drar?
Det trenger du egentlig ikke. Så lenge du har med utstyr, penger og deg selv!
Offpist forsikring kjøper man nede på plassen der.

-Handling
St.Anton, supermarkets, billigt etc!

-Skikjøring
Valluga, Stuben og Sonnenkopf blir det steder som er verdt å sjekke ut! Ellers ligger ikke Ischgl så veldig langt unna hvis du klarer å gå lei St.Anton.

-Jobb
Kommer litt ann på hva du skal ha. Ikke spesielt vanskelig å få tak i jobb hvis du reiser ned tidlig. Endel av de store turoperatørene utlyser stillinger i disse tider.

Ellers.. Søk.. Søk og Søk mer.

Tjenare!

Är en kille på 19 år ifrån Skövde som är grymt sugen på säsong nere i St Anton.
Har en polare som är sugen också men verkar som han får jobb i Tandådalen så blir nog att jag åker själv.

Letar nu lite folk att få kontakt med som man sedan kanske kan dela boende med!
Hör av er om någon är sugen på detta.

lannemyr@live.se

Glöm inte afterskin på Krazy Kanguruh på torsdagar, det här är det heliga med hela St Anton. Ett måste är att föra en sjuttis vodka innan afterskin också, dela den på 2. Ha en bra säsong!

I senaste numret av Åka Skidor finns ett stort reportage om St Anton. Jag har dock inte läst det så jag vet inte om det kan besvara någon av dina frågor.

Tillbaka
Topp