sebmacahan
Aktiv medlem
Tips på bräda
Utgå symmetriskt från insertpacken till den bredd du vill ha. Eller menade du nåt annat?Hur rekommenderas att montera bindningarna på denna bräda?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Utgå symmetriskt från insertpacken till den bredd du vill ha. Eller menade du nåt annat?Hur rekommenderas att montera bindningarna på denna bräda?
Höger fot fram är givetSöker en bräda för åkning i pist/offpist kanske lite små hopp. Är 189m väger lite över 100kg
Är du på riktigt intresserad? Det är en Burton har inte koll på längden men kan mäta om intresse finns…Är den där brädan en gammal Burton Canyon? Vilken längd? Jag tycker det är en jätte jäte bra bräda, jag kunde köpa den från dig! Vilken längd? Men, den är kanske litet för bred för dig. Kanske en cm smalare, och litet nose rocker?
Det finns en stor tråd om rekommendationer på stance https://www.freeride.se/forum/threads/stance-allt-du-behover-veta-forhoppningsvis.85509/Hur rekommenderas att montera bindningarna på denna bräda?
Om det är en canyon, jag är intresserad. Det borde ju stå nånstans under bindningarna.Är du på riktigt intresserad? Det är en Burton har inte koll på längden men kan mäta om intresse finns…
Kör som känns bra. Vi är ungefär lika långa och jag har kört mest 59cm stance +18 fram och -6 bak för all mountain. Ibland 58cm +24/+6 för lite mer carvinginriktad åkningHur rekommenderas att montera bindningarna på denna bräda?
Ska undersöka grundligare, såg inget vid en första koll…Om det är en canyon, jag är intresserad. Det borde ju stå nånstans under bindningarna.
Någon som vet vilken burtonmodell detta är?Har kört på denna sen jag minns inte när, har trivts med den
Visa bilaga 34901
Troligen Canyon.Någon som vet vilken burtonmodell detta är?
Burton Canyon 173 2002Någon som vet vilken burtonmodell detta är?
Tack!Burton Canyon 173 2002