Tips på dambindningar runt ~1000?

Tjejen ska skaffa sig ett par nya bindningar och jag försöker hjälpa till så hon inte får något skräp.. Hon kör salomonboots, men det verkar inte finnas några salomonbindningar för tjejer under 1400:-? Någon som har tips på bindningar som finns i butik/på nätet? Jag har kollat lite på stadium men jag tycker det borde finnas bättre butiker med bättre priser? Jag också vart inne på blue-tomato men där hittade jag knappt några bindningar för under 1400:-..

Hej, det är jättesvårt att hitta bra dambindningar överhuvudtaget. Utbudet är inte världsstort om man säger så. Jag körde på ett par billiga flow ett tag som funkade helt ok, satt perfekt tajt på mina boots. Kruxet var bara att bakkappan ville knäppa upp sig efter en säsong och det är något läskigt om man säger så. Men det kan ju ha varit en måndags ex. jag fick tag på. Annars kan jag rekommendera Salomon Poison-bindningen. Svindyr men kalasbra. Den är värd varenda krona och skulle hon hitta en begagnad så slå till direkt.

Lycka till!

Flux Lingiere är hur snygga som helst men dom är ju lite dyrare, men flux gör o andra sidan grymma bindningar så slå på stort =)

PlunTzkY sa:
Flux Lingiere är hur snygga som helst men dom är ju lite dyrare, men flux gör o andra sidan grymma bindningar så slå på stort =)
Annars är det rätt svårt att hitta bra o billiga bindningar, jag tycker du ska gå upp lite i prisnivå, bättre o köra på grejjer som funkar

Tillbaka
Topp