Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
OK tack!Jag drar någon variant men de e nog inte så falt de e mer bakåt:Pjeppenator sa:det är väldigt svårt att förklara över internet.. lättare om du har någon som kan som står brevid dig å visar.
såhär brukar iallfall jag tänka:
Frat 5 är en utcorkad rodeo. så känslan är ganska lik. men när du hoppar upp(jag snurrar vänster) så försök å gå ner som en 1/4 sideflip så du ligger i flat läge sen slunga på snurren med fötter och axlar..
många tror att man måste ligga helt flat på matta.. men så är det inte. jag sjävl har tyvär inget klipp när jag gör det än. kan försöka fixa upp ett så du ser vad jag menar.
lycka till med hoppandet
Det går inte att göra flat på mattajeppenator sa:det är väldigt svårt att förklara över internet.. lättare om du har någon som kan som står brevid dig å visar.
Frat 5 är en utcorkad rodeo. så känslan är ganska lik. men när du hoppar upp(jag snurrar vänster) så försök å gå ner som en 1/4 sideflip så du ligger i flat läge sen slunga på snurren med fötter och axlar..
många tror att man måste ligga helt flat på matta.. men så är det inte. jag sjävl har tyvär inget klipp när jag gör det än. kan försöka fixa upp ett så du ser vad jag menar.
lycka till med hoppandet
DUM ELLER? så klart de gårNoamaan sa:Det går inte att göra flat på mattajeppenator sa:det är väldigt svårt att förklara över internet.. lättare om du har någon som kan som står brevid dig å visar.
lycka till med hoppandet
tack för tpset!kimkimkim sa:läste om någon annan som la ut ett riktigt bra tips här på freeride i en annan tråd. där lärde jag mig, ska göra ett försök att förklara det. du ska tänka att du har en liten ballong eller något bredvid dig, åt höger om du snurrar åt höger och vise versa. du ska tänka att den är ungefär i axelhöjd. när du sedan drar i gång snurren ska du försöka sparka till din fanasiballong och som jeppenator säger ligga flat.
kanske inte blev så bra men vafan
ut och nöt!
men aaaaaaah det går visst att göra flat på mattan NoamaanNoamaan sa:Det går inte att göra flat på mattajeppenator sa:det är väldigt svårt att förklara över internet.. lättare om du har någon som kan som står brevid dig å visar.
lycka till med hoppandet
ska man snurra åt det hållet som balongen e på då eller bort från den?? jag snurrar ju åt höger på vilken sida ska ballongen va på då??:Ssimon_ahlen sa:tack för tpset!kimkimkim sa:läste om någon annan som la ut ett riktigt bra tips här på freeride i en annan tråd. där lärde jag mig, ska göra ett försök att förklara det. du ska tänka att du har en liten ballong eller något bredvid dig, åt höger om du snurrar åt höger och vise versa. du ska tänka att den är ungefär i axelhöjd. när du sedan drar i gång snurren ska du försöka sparka till din fanasiballong och som jeppenator säger ligga flat.
ut och nöt!
Allele sa:jag är inte säker, men den där såg ju ut som vilken cork/dspin som helst?
Höger!1440 sa:ska man snurra åt det hållet som balongen e på då eller bort från den?? jag snurrar ju åt höger på vilken sida ska ballongen va på då??:Ssimon_ahlen sa:tack för tpset!kimkimkim sa:läste om någon annan som la ut ett riktigt bra tips här på freeride i en annan tråd. där lärde jag mig, ska göra ett försök att förklara det. du ska tänka att du har en liten ballong eller något bredvid dig, åt höger om du snurrar åt höger och vise versa. du ska tänka att den är ungefär i axelhöjd. när du sedan drar i gång snurren ska du försöka sparka till din fanasiballong och som jeppenator säger ligga flat.
ut och nöt!
Mmarkus sa:haha . för sista gången cork är bakåt och d-spin är samma sak men lutad ännu mer !Allele sa:jag är inte säker, men den där såg ju ut som vilken cork/dspin som helst?
det där är ju klockad flat men får också lite känsla av att det var bio 5 men men jag kan ha fel.
får jag fråga var du ser flat 7a? dessutom är väl kangaroo dubbel lincoln+flatspin 180.1440 sa:ja men titta på den där filmen sätter du flat 720 + att 180 blir det ju en kangaroo flip?
Kan det inte hända att man klarar det då?Niklas_G sa:men pröva er fram! de enda som kan hända är att man misslyckas, då är de bara testa igen tills de sitter!
nä dubbel flatspin inge linconshorty sa:får jag fråga var du ser flat 7a? dessutom är väl kangaroo dubbel lincoln+flatspin 180.1440 sa:ja men titta på den där filmen sätter du flat 720 + att 180 blir det ju en kangaroo flip?
kanske det men iaf du svarade inte på frågan..var ser du flatspin 7+180?1440 sa:nä dubbel flatspin inge linconshorty sa:får jag fråga var du ser flat 7a? dessutom är väl kangaroo dubbel lincoln+flatspin 180.1440 sa:ja men titta på den där filmen sätter du flat 720 + att 180 blir det ju en kangaroo flip?
Allele sa:de e ju typ bio 5 fast d håller japan
ehhhh...... tror att kangaroo är dubbel flatspin 900shorty sa:får jag fråga var du ser flat 7a? dessutom är väl kangaroo dubbel lincoln+flatspin 180.1440 sa:ja men titta på den där filmen sätter du flat 720 + att 180 blir det ju en kangaroo flip?