Tips på nybörjar tricks!

Tips på nybörjar tricks!
prova olika grabar och försök kanske att lägga till en 180 elr 3a på de?

de va så ja gjorde ;)

Tips på nybörjar tricks!
jag började nyligt med att hoppa mycket jag med, förut kunde jag lite grabs och 180, och nu kan jag 360 med, vet inte vad jag ska testa sen, tror backflip, massa jag känner säger att det inte är nå svårt alls, så får se:D eller ska förresten öva på att hoppa switch före och bli bättre på 360 x) så nu vet du hur jag gör;)

Tips på nybörjar tricks!
lär dej hoppa bra först med någon lätt grab som seafty, mute eller något i den stilen. sen kan du börja med 360 i ett rött hopp. börja inte med 180 för det är svårare att landa baklänges i hopp om man är ovan.

Tips på nybörjar tricks!
jag?:D mutegrab, safteygrab, japan (tror jag det heter), och har gjort nosegrab i ett litet hopp som var ganska brant, men det var bara tur:D sen vet jag inte, kan kanske nån mer om jag testar den, men det är de jag vet att jag kan:p börja med safteygrab, sen mute fast då ska du börja med en cross sen testa lägga dit handen, sen hålla längre och längre. eller du kan börja med japan med om du vill, jag började med mute, men de är typ lika svåra tycker jag xD

Tips på nybörjar tricks!
sen kan du tweaka (tror jag det heter, igen xD)safteygraben och hålla längre bakåt på skidan, vet inte om det heter nå, men det är snyggt tycker jag:D

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp