Tips på snowboardfilm

Ohmiie

Ny medlem
Tips på snowboardfilm
Tjena, vilken är den Bästa snowboardfilmen du sett? (ska nämligen köpa en),

FÖRRUTOOM Follow me around

Tack på förhand! : )

//Oh

Tips på snowboardfilm
"state of mind" eller "one love"

by finger on the trigger prod

riktigt sköna rullar.

Senast ändrad:
Tips på snowboardfilm
chris sörmans part i luberdence e skön, isenseven är bra som faan med.. annars kommer snart nya DC mtn lab ut och då är jonas carlson med! sen kommer massa 2års projekt med mac dawg.. dom filmerna brukar va grymma!

Tips på snowboardfilm
tänkte precis skriva follow me around, den e ju helt sjukt bra. men eftersom den inte gällde så får jag nog säga afterlame, den e också jävligt smooth.

Tips på snowboardfilm
luberdence e riktigt skön, inge jävla gangztah skit, plus att det är en svensk film.. en fet bs 1260 i joi hoppet är bästa tricket i filmen

Tips på snowboardfilm
Snowboard Paradox av Standard Films, mycket helikopter film på drops och hopp. Riktigt skön puder åkning också.

Senast ändrad:
Tips på snowboardfilm
Gillar Alla Robotfood filmerna. Grymt härliga och så mycket glädje.
Annars så är That riktigt härlig

Tips på snowboardfilm
SleazyRider sa:
Utan någon som helst tvekan Escramble, årets rulle ..från Volcoms ritbord. KÖP KÖP KÖP!
kanske tråkigaste filmen jag har sett, typ shaun white hoppar i samma hopp hela tiden å allt suger, har sätt många amatörfilmer som är bättre

Tips på snowboardfilm
alla filmer med finger on the trigger productions ee ruggigt bra.. cold wheater tror ja nya heter, den verkar galet bra, även förra årets state of mind ee grym

Tips på snowboardfilm
Till er som ser massor med snowboardfilmer... vart får ni tag i dom? Det är ju inte ofta man ser sånna i videobutiker... Eller har jag fel?

Tillbaka
Topp