blir ännu skönare när man sett extramaterialet=D då märker man verkligen att dom haft skitkul=)RCroy sa:Isensevens predicoulouse är bland det bästa jag sett =D så himla go stämning filmen igenom!
haha den har komme för länge sen ;p den e kung, fan va gryyyym dom är på railsenzettervalleinad sa:nån som vet när "city park city" kommer ?
galen trailer på youtube så är riktigt sugen på den .
kanske tråkigaste filmen jag har sett, typ shaun white hoppar i samma hopp hela tiden å allt suger, har sätt många amatörfilmer som är bättreSleazyRider sa:Utan någon som helst tvekan Escramble, årets rulle ..från Volcoms ritbord. KÖP KÖP KÖP!
Haha va fan snackar du om! Den e fet som fan..Jally sa:kanske tråkigaste filmen jag har sett, typ shaun white hoppar i samma hopp hela tiden å allt suger, har sätt många amatörfilmer som är bättreSleazyRider sa:Utan någon som helst tvekan Escramble, årets rulle ..från Volcoms ritbord. KÖP KÖP KÖP!
"Cold World", men de e skit samma.. Den kommer bli grym som fan..Anderss0n sa:alla filmer med finger on the trigger productions ee ruggigt bra.. cold wheater tror ja nya heter, den verkar galet bra, även förra årets state of mind ee grym
I agree, jag vill åka snowboard istället =S ?RCroy sa:Isensevens predicoulouse är bland det bästa jag sett =D så himla go stämning filmen igenom!
du har rätt men, man lixom...lånar kanske liteBraedarN sa:Till er som ser massor med snowboardfilmer... vart får ni tag i dom? Det är ju inte ofta man ser sånna i videobutiker... Eller har jag fel?