Tips så att tiden går under sommaren?

ja nu var då sommaren här, och inte fick jag något sommar jobb i år heller det verkar inte spela någon roll hur mkt jag än söker...
så nu på dagarna sitter jag bara å väntar på att polarna ska sluta sina jobb så man kan göra något.

Nu vill jag ha tips från alla freeridare på vad man kan göra under sommaren och kanske någon har något tips på ett jobb så här på efterkälken?

ha en skön sommar!

jag är ganska trött på festandet!:P
tog studenten i fredags plus att jag var i ayia napa veckan innan så de blev 2 veckor konstant supande!:D

jadu.. man kan leka jibber 0.o

* studdsmatta
* vattenhopp
* cykla
* skejta
* kolla skidfilmer
* köra railsession
* spela jibberish, ssx, amped eller freakout =)

sova länge->skate eller wake->grilla med polare->sov

om det känns lite onyttigt, köpt ett gymkort och börja träna för vintern.

Senast ändrad:
inlines , chilla , railsessions och fota :D

jaha du,

studsmatta,bada,cykla,åk båt,va med polare,festa gör massa saker som du gillar att göra;)

Det andra med jobbet får du igentligen inte ta upp så du bara vet (eftersökningen)

DH-Cykling
Thaiboxning
Löparspåret (Japp tyvärr är det ett måste)
Gymet
Stranden
Tjejen och/eller Polarna
Ta några Bira
Bli Brun

as-if sa:
haha konstant uttråkad ! jag har bästa tipset, kom till gefle och häng med mej ;D
men jag har ju de jävla problemet att om man inte jobbar har jag inte heller så jävla mkt cash att leva på! :( annars vore de ju jävligt kul att komma förbi gröning i gefle:P

ta ett jobb som bartender eller diskare på nånn klubb/bar.... Dom brukar man alltid kunna få anställning på sent... Helt ok tycker jag:) lär du dig nått nytt också å får lite nya erfarenheter!

Annars är det longboard, skimboard o glass som gäller under dagarna....

lycka till

haha e ni konstant beroende av vinter eller, hitta på nått finns ju as mycket att göra + att det är skönt med sommar när det väl är det!

Senast ändrad:
Gaass sa:
haha e ni konstant beroende av vinter eller, hitta på nått finns ju as mycket att göra + att det är skönt med sommar när det väl är det!
de är inte det att jag egentligen tycker sommaren är tråkig utan de är att jag bara inte kommer på vad jag ska göra, plus att alla mina polare inte är hemma.

öööhh.. vaa? Blev mitt förra inlägg borttaget där jag skrev att på sommarlovet ska tiden stanna så man slipper skolan, eller drömde jag bara att jag skrivit det?

I alla fall så skriver jag det igen. Tiden ska ju stanna på sommarlovet, så slipper man skolan. Men om det verkligen är nödvändigt att göra nånting så kan man ju alltid sitta på freeride ;).

åk in till stan och irritera folk till vansinne, samt driva med emos. kanske...
eller så kan du hoppa matta :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp