Tiptop-12sidig Eller Fly

Ohmiie

Ny medlem
Tiptop-12sidig Eller Fly
Tjena. tänkte börja rusta upp mej inför sommaren me ny studsmatta.
Och då tänkte ja höra me er som har hoppat på dessa två mattor om vilken av dom som är skönast av dom.?

Skriv även va du tycker om du bara har hoppat på ena av dom.
Själv har jag endast hoppat på Fly.

Och de som ska utföras på studsmattan är olika typer av snurrar , volter, dubbel volter, m.m

Tiptop-12sidig Eller Fly
både fly och tiptop funkar ju för dubbels..
tiptop är lite bättre studs å kostar några tusingar mer.. så frågan är hu rmycket du orkar lägga..

om du vill spara några lappar så köp FLY.. den är grymt bra å funkar fint för både snurrar å dubbla volter

men har du lite cash över så köp dig en tiptop!

Tiptop-12sidig Eller Fly
Okeyy , Pengar har jag.
och de är de, jag sneglar mellan dessa två mattor, om vilken ja ska köpa, och de ja undrar är om de är sån skillnad mellan fly och tiptop så de är riktigt värt att lägga ut nån tusing mer på en tiptop, alltså flyger man mycke mer på en tiptop eller hur är de egentligen?.

Tacksam för svar! (: .

Tiptop-12sidig Eller Fly
en tip top har jag och den funkar helt ok!
bättre än fly, fast på en tip top kan det bli lite tungt att hoppa själv om du väger 50kg och mindre som jag gör. men har du kompisar som tycker det är roligt att hoppa så funkar det skitbra om du blir uppstudsad.
funkar bra för dubblar och shit.

Tiptop-12sidig Eller Fly
tip top är lätt den skönaste som jag har hoppat. den är bra att hoppa på även om man hoppar själv om man väger över 50 kg :P och kompisarna kan trycka en jävligt högt så du ska nog köpa en tip top. har inte hoppat på fly men tip top fick mitt hjärta att studsa :D

Tiptop-12sidig Eller Fly
Jens_F sa:
tip top är lätt den skönaste som jag har hoppat. den är bra att hoppa på även om man hoppar själv om man väger över 50 kg :P och kompisarna kan trycka en jävligt högt så du ska nog köpa en tip top. har inte hoppat på fly men tip top fick mitt hjärta att studsa :D
jo, 2st som studsar upp en, då är det j*vlar inte att leka med ;)

Tiptop-12sidig Eller Fly
jag tycker du ska köpa fly 15.. dom är typlika stor iaf men om man får studs på tip top känns det som man inte flyger lika högt.. så jag skulle ha valt fly

Tiptop-12sidig Eller Fly
jag skulle hade valt en fly, på grund av att fly är nästan lika grym och är billigare.
men har du några tusen som du inte vet vad du ska göra med, köp en tiptop :)

Tiptop-12sidig Eller Fly
både fly och tip top suger om du ska hoppa själv och väger runt 50-60 kg men tip topen flyger man högre på om man får studs av nån. fly känns mjukare och säkrare men tip topen e ändo bättre. om du har råd så köp tip topen.

Tiptop-12sidig Eller Fly
jag har precis fått hem min tip top. den är sjuk studs i asså. ska du välja mellan fly och den, finns det inget att snacka om. tip top!

Tiptop-12sidig Eller Fly
btw. tip top suger ju inte alls att hoppa själv på, om man använder rätt teknik när man hoppar. man kommer ju inte högre direkt på nån annan studsmatta när man hoppar själv förutom den rektangulära varianten...

Tillbaka
Topp