Jarle..jag är inte på andra sidan sjön utan min bror är där han är dock 20 år...jag går i skolan och har det gött...Tanken är att jag ska försöka skaffa LINE Invader...skidan så gott som jag vet finns inte i Sverige..line över huve taget finns inte i sverige så gott som jag vet(fråga mig inte varför)...Der är dessutom rea på skidan på sidor som t.ex. backcountrystore och getboards...så min fråga är om det finns några bra sidor?