Tjejer som åker skidor?

Tjejer som åker skidor?
eevez sa:
Blayquiz sa:
eevez sa:
hööru blayquiz läs de där själv ngra gånger. är du verkligen frisk???
haha sjukt tändade med she-males. mumsfilibabba. vad är tjejigt då??? är det när man har kjol...strumpbyxor...blusar å flätor och SMINK?? öööeeuuhh de finns sjukt många tjejer som klär sig tjejigt å är sjukt grymma.

jag kommer ihåg diskussionen jag hade med dig förra året om att du va så jävla bra på bräda, till å med bättre än killarna. du påstod till å med att du va blad de bästa i Sverige. nejjj asså du skulle nog behöva se någon annan åka än dig själv. varför slutar du förresten med bräda om du nu var så bra?
hur tror du stämningen blir när man resonerar som du?? haha....aaoww shredddddd shreeedd istället.
Nä nu undra ja vafan du snacka om!!??? ja ha aldrig skreve de. Den dan du kan komma tebaka med bevis så kan ja tro de. Jag har aldrig påstått något liknande.
Sen ha jag aldri sagt ALLA i hela sverige(världen) jag sa dom ja känner. Fan nu börja ja nästan bli irritera. Va e problemet när ni inte läser va ja skreve. Ja sa alla som jag sett.
Jag fatta inte vafan du å titti har emot mej. Och de ha ju stämt hittils med er med. Skriver som ni gör och bli riktigt jävla sur när ja inte ens snackat om er nånting. Vafan sitt de i. Ta och läs allt igen tro ja. Och fan om du kalla mej she-males igen. Fatta nå så jävulskt ja ha hört de. Och de e något som gör mej riktigt jävla sur. De e fula ord. Ja bli inte sur när folk kommer med åsikter. Men när man börja gå på utseendet och kalla fula saker. Fyfan!! Sånt gör mej riktigt jävla sur! Lika sur om ni säger till mej som om ni säger till nån annan!.
men vafan äru skön eller???? tror du jag sitter å hittar på vad du säger?? men de låter ju underbart att du är så senil att du inte ens vet vad du snackar om...!!! eehhh

och det intresserar mig inte när du hade sex sist heller. wow du hade en pojkvän för 1 år sedan eller ngt. hell like i care? jag hade sex senast förra veckan, är det intressant å veta kanske??? nej det är det inte.

dessutom är det kul att du tror att jag tar åt mig av allt crap talkar du spittar ut. shure du kan få vara så killig som vill, å vara å hååååård!! yeyey yoyyoyo. det är ju självklarta att man blir ganska irriterad på dig eftersom du sitter å snackar massa skit. du säger ju själv att du aldrig har träffat ngn JIBBgurl (yee?), men ändå berättar du hur dom är...?!! ooh det är ju lite konstigt kanske? du har ingen aning om hur jag klär mig eller ser ut. men bara för att jag råkar bo i sthlm så tror du väl att jag går runt med gooose, gucciväska, klackskor å hårförlängningar...?! jag tycker att du är ganska rolig som tror att du är den ändå tjejen som gillar sport. ha-ha-ha. wow du har lekt med pojkar när du var liten. sjukt rebell!

du vet ingenting om mig eller titti. hehe vi råkar ju bara tycka samma sak faktiskt, dessutom så är vi ganska normala. ibland.

vem har sagt att she-males är negativt?? är du en smygrasse kanske? fyyyy!
Haha kan du ge dej förfan. Ja ha inte sagt ett skit om sex!!!! sa bara att ja endast haft ett förhållande. Vafan snacka du om. Å ja ha fan aldrig sagt de du påstog förut. hur fan kan man komma och säga att nån sagt nått för ett år sen? När ja inte sagt de alls. Alltså vafan få du allt ifrån. Sen säger du att du haft sex förra veckan och att ingen e intresserad. Vafan säg du nått för då??

MEEEEEEEEEN vafan har du för problem. JA SA ATT JA VA VA DEN ENDA HÄR SOM E SÅ JÄVLA INTRESSERAD I SPORT. Du säger jävla mycket skit och ändra om de när de inte sntämmer. Fan håll dej till texten.

Och jag tycker inte illa om titti. Hon skrev nyss va hon tyckte och så och tycker de va jävligt bra text. Respektera de, men respektera fan inte dej när du stå säger massa skit som inte stämmer alls. Sen dubbla de ja sagt och lägger till saker som få de att låta helt annorlunda. Och ja ha aldrig uttala meig om att jibbtjejer ALDRIG ANVÄNDER SMIK. Sa att JAG ALDRIG HA GJORT DE. Men börja för ett tag sen. Har väll börja uppskatta att gå på fester och träffa killar och sånt nu. MEN uppfatta för fan inte fel nuy när ja skriver. Jag skriver om mej själv.

Sen TITTI de va inte du som sa något dumt de va eveez. som sa she-males!.
Och titti jag förstår om du kanske inte tycker att alla behöver vara kompisar i backen(tjejer). Har jag inte sgat bara de att JAG tycker att alla kan va schysst med varann. Och behöver inte vara otrevlig bara för att.

Är det nå mer Eveez som du uppfattar helt fel så fråga mej innan du anta nått.!!

Tjejer som åker skidor?
Tråden som urartade, hur kunde det ske?
Robert Aschberg åkte ut och undersökte saken närmare.
Under reportaget kommer dold kameraupptagning att användas.

Tjejer som åker skidor?
tycker det är synd att tjejer alltid ska känna sig utnyttjade och trampade på av oss killar. kan nog säga att 90 % av oss killar tycker det är coolt och tufft med tjejer i parken och uppskattar det, inte för att vi på något sätt ser ner eller tycker dom är konstiga utan för att vi gillar att se andra än bara oss i parken. om du tror något annat tycker jag synd om dig.

Tjejer som åker skidor?
Jag gillar också att åka skidor:P Finns tyvärr inte nå mycket tjejer som åker twintips och railar och hoppar här uppe i Norrland, tycker det e synd, kannske finns nån som jag inte vet om men.... Klarade iaf min första rail i år och har börjar hoppa lite granna:D Åkt slalom sen jag var 5/7 år gammal men köpte mina första twintips förra året:D

Tjejer som åker skidor?
men fan klart man ska få snacka om man vill. om du inte gilla de titti e de väll bara att inte gå in hit och kolla hela tiden. Jo ja åker. Ja bo i norrland. sollefteå. men bli nog lite av de te vinter. flytta te stockholm te hösten=/

Tjejer som åker skidor?
ja ja kan 360! va e de som e så viktigt å veta me de. ni mena om ja inte skulle ha kunna de skulle ja inte va lika tuff som er eller:P

Tjejer som åker skidor?
Blayquiz sa:
ja ja kan 360! va e de som e så viktigt å veta me de. ni mena om ja inte skulle ha kunna de skulle ja inte va lika tuff som er eller:P
du skrev där uppe: Jag ska lära mej 360.
tycker inte det var sådär överdrivet konstigt att jag frågar.
för övrigt kan jag inte göra 360 eller ett skit just nu så det är isåfall snarare jag som inte är lika cool, mogen och bra som dej.

Tjejer som åker skidor?
haha ja e inte intresserad av vilka som kan göra vad. fan man åker för att njuta av de inte försöa va bäst. men ja trodde vi svara eftersom. hur ska ja veta att du läst mycket tidigare när ja just svara på de du skrev.

Tjejer som åker skidor?
bara på med skidorna, lær dej grunderna - inte alls coolt att inte kunna åka på skær eller stanna - och sen är det bara att leka sej fram. kom ihåg ha kul och hæng inte bara i parken hela tiden.

Tillbaka
Topp