Tjock Dunjacka

Martok

Ny medlem
Tjock Dunjacka
Någon som kan rekomendera nån bra tjock dunjacka så man kan hålla sig varm dom dagarna nu när de är -35 i backarna, har varit runt i Stockholm och letat efter Canadian goose men helt slutsålt,

Tjock Dunjacka
kolla på stadium eller dylikt, brukar ha bra dunjackor för allt från 800 - 6000+

mitt råd sedan är att klä på dig enlig denna modell:

1. underställ
2. X*talltees(där x är en variabel för hur många layers du vill ha)
3. en fleece
4. alternativt en hoodie etc
5. en dunjacka

detta kmr garanterat hålla dig varm i -35 om du således ej har extremt låg blodcirkulation. Fortfarande inte varm, kötta på med fler tröjor, underställ och layers.

(ansvarar ej för förfrysningar och köldskador)

Tjock Dunjacka
Har redan underställ i ull och en tjock fleace men ska ändå skaffa en tjock dunjacka för de dagarna så man inte är i backen.

Tjock Dunjacka
Rab Carrington eller Mountain equipment, Marmot. Eller om du ska ha något som ser ut som canada goose fast fränare, klättermusen noss.

Tjock Dunjacka
jibbtor sa:
kolla på stadium eller dylikt, brukar ha bra dunjackor för allt från 800 - 6000+

mitt råd sedan är att klä på dig enlig denna modell:

1. underställ
2. X*talltees(där x är en variabel för hur många layers du vill ha)
3. en fleece
4. alternativt en hoodie etc
5. en dunjacka

detta kmr garanterat hålla dig varm i -35 om du således ej har extremt låg blodcirkulation. Fortfarande inte varm, kötta på med fler tröjor, underställ och layers.

(ansvarar ej för förfrysningar och köldskador)
Det var den sämsta lagermodell jag någonsin läst.

Tjock Dunjacka
FUCK THAT SHIT om "lager-på-lager proncipen" och underställ och sånt skit! Underställ, 5 layaaahzzz och en FET HOOD! Thats da shit

Tillbaka
Topp