Tom Wallisch Vs. Henrik Harlaut

varför ens hålla på och tjata om vem som är bäst? dom är två helt olika åkare.. båda jävligt duktiga och har sjuuk stil!

sen att henke har lite värre snurrar, och tom dödar de på handrails.. gör ju inte att någon av dom är bäst?

dom är sjukt bra båda två, enough said... men jag tror nog att henke går om tom till nästa vinter! han har så mycket störda snurrar i trickpåsen och railsen är inte att klaga på där heller... helt löjligt hög nivå på åkningen!

ser fram emot Joss team europa videon och få se hur han presterat!

jeppenator sa:
varför ens hålla på och tjata om vem som är bäst? dom är två helt olika åkare.. båda jävligt duktiga och har sjuuk stil!

sen att henke har lite värre snurrar, och tom dödar de på handrails.. gör ju inte att någon av dom är bäst?

dom är sjukt bra båda två, enough said... men jag tror nog att henke går om tom till nästa vinter! han har så mycket störda snurrar i trickpåsen och railsen är inte att klaga på där heller... helt löjligt hög nivå på åkningen!

Vadå går om han är redan mycket bättre, han har både stil och tricken!

wallisch om jag måste välja nån av dom.. Gillar inte supersnurrar och bara kryddtricks! Gillar wallisch avslappnade stil :)

jeppenator sa:

precis! lyssna på den kanske blivande moderatorn!

hmm..det här var svårt !
wallisch har sjukt skön stil men det har harlaut också.
det får nog bli harlaut eftersom han är en bra allround åkare !

Varför måste man säga att nån e bättre ? :P

Killarna är ju från en annan planet. dagsfrmen avgör vem som är bättre!

wallisch behärskar väl dubbelvolter, henrik gör väl INTE det? eller har jag fel? är inte så insatt i det här, men har för mig det var så?

annars måste jag ju säga som många innan sagt, att wallisch har en jäkla mycket bättre stil på allt han gör.

sjukt svårt att avgöra. henke har helt galna snurrar och dub corks. men allt ser så lätt ut det wallisch gör. men jag lägger min röst på wallisch. men jag håller med jeppe, jag tror oxå att henrik kommer gå om tom till nästa år.

jag säger som typ alla andra wallisch har lätt stilen men henrik snurrarna men jag lägger nog min röst på henke iallafall.

Mxrider6 sa:
Varför måste man säga att nån e bättre ? :P

Killarna är ju från en annan planet. dagsfrmen avgör vem som är bättre!
Jag fråga vem ni tyckte var skönaste åkaren inte vem som är bäst. Båda är ju lika sjuka på skider fast på olika sätt.

simon_t sa:
wallisch behärskar väl dubbelvolter, henrik gör väl INTE det? eller har jag fel? är inte så insatt i det här, men har för mig det var så?

annars måste jag ju säga som många innan sagt, att wallisch har en jäkla mycket bättre stil på allt han gör.
Henke kör dubvolter.
föh jävligt fuckt och sitta och jämföra åkare.

Tror bilden säger de mesta!
v8htzn.jpg

Så sjukt grym stil båda två! går inte att avgöra vem som har skönast helt enkelt!

wallisch lätt pågrund av att henke tror han e gangster...! men han åkningen är det inget fel på

Tillbaka
Topp