Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vadå går om han är redan mycket bättre, han har både stil och tricken!jeppenator sa:varför ens hålla på och tjata om vem som är bäst? dom är två helt olika åkare.. båda jävligt duktiga och har sjuuk stil!
sen att henke har lite värre snurrar, och tom dödar de på handrails.. gör ju inte att någon av dom är bäst?
dom är sjukt bra båda två, enough said... men jag tror nog att henke går om tom till nästa vinter! han har så mycket störda snurrar i trickpåsen och railsen är inte att klaga på där heller... helt löjligt hög nivå på åkningen!
ser fram emot Joss team europa videon och få se hur han presterat!
precis! lyssna på den kanske blivande moderatorn!jeppenator sa:varför ens hålla på och tjata om vem som är bäst? dom är två helt olika åkare.. båda jävligt duktiga och har sjuuk stil!
sen att henke har lite värre snurrar, och tom dödar de på handrails.. gör ju inte att någon av dom är bäst?
dom är sjukt bra båda två, enough said... men jag tror nog att henke går om tom till nästa vinter! han har så mycket störda snurrar i trickpåsen och railsen är inte att klaga på där heller... helt löjligt hög nivå på åkningen!
ser fram emot Joss team europa videon och få se hur han presterat!
Håller med !phhille026 sa:rails = wallisch
hopp= harlaut
vinnare: wallisch sköönare stil
Inte vem som e bättre en den andre utan vem som e skönaste åkaren frågar han!Mxrider6 sa:Varför måste man säga att nån e bättre ? :P
Jag fråga vem ni tyckte var skönaste åkaren inte vem som är bäst. Båda är ju lika sjuka på skider fast på olika sätt.Mxrider6 sa:Varför måste man säga att nån e bättre ? :P
Killarna är ju från en annan planet. dagsfrmen avgör vem som är bättre!
Henke kör dubvolter.simon_t sa:wallisch behärskar väl dubbelvolter, henrik gör väl INTE det? eller har jag fel? är inte så insatt i det här, men har för mig det var så?
annars måste jag ju säga som många innan sagt, att wallisch har en jäkla mycket bättre stil på allt han gör.