Tom Wallisch Vs. Henrik Harlaut

wallish drar ju samma trick som HH förutom dampspinnarna och så är wallish bättre på rails så dom e typ lika, men wallischs stil kör över henkes!
WALLISCH

oj måste nästan vara freerides största *bump* so far :P
2009-10-17 21:20 till 2010-05-04 21:20

men kul att den har kommit fram igen dock

Senast ändrad:
Henrik har Så jävla fet stil:D
Wallish har så sjukt stompiga landningar:D
Asså så jävla svårt att avgöra;D
De är mina favorit åkare;D

Kan tänka mig att det har varit ett ordentligt gräl!

Själv gillar jag båda på olika sätt, Tom har sjukt smooth stil medan man aldrig slutas förvåna utav vad Henrik lägger i parken!

Wallisch lätt på stil !
Henke lätt på steeze !

Men båda är ju förfan helt stört sjuka på skidor så ja säger som dom flesta

Oavgjort

wallisch gör dubblar åt båda hållen, sw 14 unnatural, stompar dubbel10or å 12or rejält! vunnit x-games, dew tour och har snyggast stil enligt mig. Dock så har ju harlaut varit skadad denna säsongen, han är också sjuk, tyckte dock han var bättre förrut. Men wallisch är bättre just nu enligt mig!

HH har dom fetaste trixen medans Tom Wallisch har den cleeenaste stilen och stabilitèn!!
Blir oavgjort:D

båda är jävligt bra, men på olika sätt, tycker wallisch har skönare stil, så skulle säga han, tror jag.

Men och andra sidan, harlaut är ju svensk, det är på plussidan för sig, och nu har jag inte hört det senaste om JOSS-grejen, och det drog ner lite på wallisch i mina ögon :)

Senast ändrad:
Wallisch blev impad av den enorma ketchupen på ICA station Åre, sen lyckades han sabba upphägningen på den, skyllde på sina polare och sprang iväg, galet steezy. T-wall 4eva!!

stil - wallisch
tricks - harlaut
rail - wallisch

wallisch är lite bättre men harlaut är nästan alldeles lika bra

Tillbaka
Topp