Tom Wallischs Burton Ronin ställ!

spacepope

Aktiv medlem
Tja, Jag undrar om det är någon som vet var man kan beställa Burton ronin stället som Tom Wallisch och Steve Stepp har. Gärna i Sverige!

Roninstället som steve stepp kör kunde man köpa i trysil förra året.

Junkyard tar ju hem burton å ronin. så dom lär ju ha nästa år? om dom inte får in nyare modeller tills dess

jeppenator sa:
Roninstället som steve stepp kör kunde man köpa i trysil förra året.

Junkyard tar ju hem burton å ronin. så dom lär ju ha nästa år? om dom inte får in nyare modeller tills dess
Finns inte på junkyard än!...men jag tänkte eftersom att ja har sett dom byxorna på utländska sajter så borde de finnas nån i sverige :P

går att beställa hem allt från burtons europa sortiment på en skate affär i borås som heter respekt om du är dessperat efter grejjorna^

det stället är praktiskt taget slut, jag var inne i december på respekt i borås och då var allt över large slut på burtons lager i euproa. dom kan iofs ha gjort flera ställ eftersom det var spåpass populärt.

men jag gick in på dealers på burton.com men på alla ställen finns bara jacken...de e så jävla drygt!

victorsallander sa:
går att beställa hem allt från burtons europa sortiment på en skate affär i borås som heter respekt om du är dessperat efter grejjorna^
finns inget kvar på europa sortimentet enligt snubben som äger respect, är ute efter samma byxor men det verkar vara lite svårt att få tag på.

burton säljer tydligen ut sina prylar i affärer i alperna i slutet av säsongen för lelle pengen.
så genom respect går det inte.

Hahahaha, men tänkte så att man inte måste förstöra byxorna ;)

asså på burtons hemsida och alla sidorna som har Burton 2L Ronin, så är itne grön färgen samma på byxor och jacka ...

tacksam för svar ...

Senast ändrad:
M-Svanberg sa:
det e inge coolt att ha samma ställ som ngot proffs har
Man e ju jätteball om man köper efter vem som har det, jag tror knappast att han vill dregla på stället för att Wallisch å Stepp kör i det utanför att han tycker det är snyggt!

Stör mig stort på såna här svar

Tillbaka
Topp