Finns inte på junkyard än!...men jag tänkte eftersom att ja har sett dom byxorna på utländska sajter så borde de finnas nån i sverige :Pjeppenator sa:Roninstället som steve stepp kör kunde man köpa i trysil förra året.
Junkyard tar ju hem burton å ronin. så dom lär ju ha nästa år? om dom inte får in nyare modeller tills dess
Hemsida?victorsallander sa:går att beställa hem allt från burtons europa sortiment på en skate affär i borås som heter respekt om du är dessperat efter grejjorna^
brallorna finns visst..jeppenator sa:där fanns ju inte brallorna?
å du kan beställa från blue-tomato de är ju en sjysst sida
nej dom har tyvärr ingen hemsida. skulle ju kunna ringa till dom och fråga fall dom kan beställa och sedan skicka de till dig i ett paketJekub sa:Hemsida?victorsallander sa:går att beställa hem allt från burtons europa sortiment på en skate affär i borås som heter respekt om du är dessperat efter grejjorna^
nej fan..såg de nu..jävla skit...finns bara den fula ormbyxan :/sebbe_b sa:De finns ju på Blue Tomato men inte i Taitanic Blue lr vad den där färgen på jackan nu hette :/
jag har beställt byxorna "från deras dealer lista"Jekub sa:men jag gick in på dealers på burton.com men på alla ställen finns bara jacken...de e så jävla drygt!
finns inget kvar på europa sortimentet enligt snubben som äger respect, är ute efter samma byxor men det verkar vara lite svårt att få tag på.victorsallander sa:går att beställa hem allt från burtons europa sortiment på en skate affär i borås som heter respekt om du är dessperat efter grejjorna^
jag tror fan att det gor det :Pekdahl sa:ekar det här inne? ^
det kanske hade lite tendens till ekande, men vafan ni fick lite extra information om hur det ligger till i alla fall. :Pglindstrom sa:jag tror fan att det gor det :Pekdahl sa:ekar det här inne? ^
okej då skippar vi alla oakley kläder direkt då lr? burton också för snowboard åkare o skit. hmm..cork5 sa:det e inge coolt att ha samma ställ som ngot proffs har
nähä...då kan man ju skita i att använda alla skidmärken som sponsrar något proffs...cork5 sa:det e inge coolt att ha samma ställ som ngot proffs har
vilken sida?glindstrom sa:jag har beställt byxorna "från deras dealer lista"Jekub sa:men jag gick in på dealers på burton.com men på alla ställen finns bara jacken...de e så jävla drygt!
sax? kniv? svets? såg? yxa? motorsåg?aron_ostman sa:går hängslena att ta bort från byxorna?
hahaniiiklas sa:sax? kniv? svets? såg? yxa? motorsåg?aron_ostman sa:går hängslena att ta bort från byxorna?
dom går att ta bort (switter fast i dragkedja)Jekub sa:hahaniiiklas sa:sax? kniv? svets? såg? yxa? motorsåg?aron_ostman sa:går hängslena att ta bort från byxorna?
jag har hela stället ( titanic blue) och där så är det samma färg:PKevinHolmbom sa:asså på burtons hemsida och alla sidorna som har Burton 2L Ronin, så är itne grön färgen samma på byxor och jacka ...
tacksam för svar ...
Man e ju jätteball om man köper efter vem som har det, jag tror knappast att han vill dregla på stället för att Wallisch å Stepp kör i det utanför att han tycker det är snyggt!M-Svanberg sa:det e inge coolt att ha samma ställ som ngot proffs har