Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man kan belöna sig själv med ett besök på Orbadens Spa efteråt; mycket trevligt ställe med utomhusbad vid älven.Det finns väl två nedlagda skidanläggningar som borde funka:
Norrlandsporten och den gamla skidbacken i Orbaden
@mange-fHej!
Någon som känner till om det finns ett litet berg eller kulle som kan vara kul att knata upp på i södra Hälsingland, typ Järvsö eller Bollnästrakten? Förväntar mig givetvis ingen spektakulär åkning utan mer ett roligt projekt. Alla tips tas tacksamt emot.
Jag kommer att vara där och testa utrustning morgonen den 5e jan kl typ 8. Tänkte gå upp från JBP hotellet till toppen. Sällskap?@mange-f
Hur gick det, blev det ngn topptur i Järvsö området? Ska dit 3-6/1 för att testa utrustningen och tänker mig en tur till Järvsöklacken. Men kanske du har fler tips?
Tack för initiativet, är det en led eller i backen?Jag kommer att vara där och testa utrustning morgonen den 5e jan kl typ 8. Tänkte gå upp från JBP hotellet till toppen. Sällskap?