[Trailer] SGP 08

spacepope

Aktiv medlem
[Trailer] SGP 08
Här är trailern till våran film för säsongen. Ljudet blev fel i vimeo så klaga inte på det :)

Kvaliten är inte heller den bästa för vegas försämrar den på något sätt, men jag tror att de ska gå att se på ändå!

http://www.vimeo.com/966382

Lägger upp den på här för att den inte får plats på freerides videoklipp.

EDIT: Vi renderar nu i ett annat format så kvalitén blir mycket bättre på själva filmen sen..

Senast ändrad:
[Trailer] SGP 08
Är det bara jag som känner att det kommer jävligt mkt trailers på hemmagjorda filmer som ska droppa "this summer", eller "this spring" och liknande. Men det är sjukt sällan man får se att det verkligen kommer en riktig fullängdsfilm?

Säger inte att det kommer bli så med eran film, hoppas det kommer en långfilm :)
Grym trailer! Blir sugen på att se en långis, grymma åkare och galna tricks!

[Trailer] SGP 08
Hjalles sa:
Är det bara jag som känner att det kommer jävligt mkt trailers på hemmagjorda filmer som ska droppa "this summer", eller "this spring" och liknande. Men det är sjukt sällan man får se att det verkligen kommer en riktig fullängdsfilm?

Säger inte att det kommer bli så med eran film, hoppas det kommer en långfilm :)
Grym trailer! Blir sugen på att se en långis, grymma åkare och galna tricks!
Sjukt sant de du säger, men det är väl antagligen för att det är lite lättare att klippa ihop än trailer än en hel film

Men vi ska börja redigera så fort vi får alla klipp från andra filmare!

[Trailer] SGP 08
jag har bara en fråga, varför är inte jakob lundberg sponsrad ? han är helt sjukt bra!! sw 10or mute till flats 7or nose mute :D verkar va riktigt svårt att få spons om inte han har det :P keep it up

[Trailer] SGP 08
Kruxelidux sa:
feet trailer, man blir sugen på att se hela. Dock känns det som att ni har med mkt av det bästa? Alltså åkningen...
nja, inte riktigt sant men ändå lite, det var några av våra bästa klipp som vi har men sen har vi en massa bra klipp som vi inte har fått än, bl.a från trysilveckan där vi filmade en del

[Trailer] SGP 08
Jekub sa:
Kruxelidux sa:
feet trailer, man blir sugen på att se hela. Dock känns det som att ni har med mkt av det bästa? Alltså åkningen...
nja, inte riktigt sant men ändå lite, det var några av våra bästa klipp som vi har men sen har vi en massa bra klipp som vi inte har fått än, bl.a från trysilveckan där vi filmade en del
mm, vet, såg er där å de fetaste ngn gjorde var en riktigt najs sw 9 och i trailern var ju sw 1080? med så :P

[Trailer] SGP 08
Kruxelidux sa:
Jekub sa:
Kruxelidux sa:
mm, vet, såg er där å de fetaste ngn gjorde var en riktigt najs sw 9 och i trailern var ju sw 1080? med så :P
du missade nog en del saker som vi gjorde i trysil :)

[Trailer] SGP 08
najs, men snälla, försök att låta bli skrivfel , det blir så jäkla mycket n00bigare med dem

[Trailer] SGP 08
[Trailer] SGP 08
Nu såg jag att de måste vara vimeo som gör så att de blir "ränder" då de inte blir det när jag tittar på filmen i quicktime.

Tillbaka
Topp