Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Flyplassen i Geneve er ikke sååå stor - og det er ganske bra skilta..i charter chaoset som lett oppstår om vinteren er det i grunnen bare å følge massene - de fleste skal jo med en eller annen transfer buss. - Det gjelder bare å finne rett buss! - Så vidt jeg vet står alle på samme parkeringsplass...
Reiste charter selv, men vi hadde noen med oss på bussen som reiste selv og hadde spurt våre guider om det var plass - vet ikke hva de betalte, men det er tydeligvis mulig å dra med charter transfer busser også om de har plass.
Men vær klar over at de fleste som jobber på flyplassen i Geneve bare snakker fransk (tysk er det heller dårlig med - engelsk vel varierende...)
Kan komme veldig godt med å lære seg noen franske gloser for å å kunne spør etter bussen & forstå svaret...
Bare for å avspore litt, et lite tips til for alle som skal ned til Geneve til charter tider...: det er et reelt bagasje kaos! Pakk i noen skikkelig kjipe lilla-rosa et eller annet skikkelig skrikende og jævlige bagger/ sekker/ poser....då finner du det mye lettere igjen og ingen gidde stjele det heller