Tre platser i bil från Sthlm till Motala 23/6

Jadin

Ny medlem
Tre platser i bil från Sthlm till Motala 23/6
Från Sthlm torsdag eftermiddag/kväll
Åker längs E4, det är inga större problem att göra en liten avstickare till en stad längs vägen.

Går även tillbaka till Sthlm på söndagen.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp