trevligare med synliga avatars i forumet?

Jensmens

Ny medlem
Då man postar ett inlägg i forum brukar visningsbilden alltid komma med, kunde det inte ha varit trevligare om det vore så här på freeride? ;>

Vi har valt att inte visa alla profilbilder för att få en renare sida, vilket jag tror uppskattas. Det är ju ganska lätt att besöka medlemmen och se profilbilden?

smart där johan.. tråkigt nog har inte alla laddat upp en egen profilbild.. gör de för f*n kan va kul å se hur freeride folket ser ut :)

nej, palla det i forumet. skulle bara göra det segare och det tjänar inget till.

Lägg energi på en omröstnings funktion istället. Skulle bli mycket renare forum/trådar.
Som det är idag så när någon frågar om han/hon ska till Åre i helgen blir det oftast en massa trådar med bara "JA" eller "NEJ" eller "palla..."

Skulle bli renare om man som trådskapare kunde aktivera en röstfunktion där skaparen fyller i vilka alternativ jag som trådläsare kan kryssa i om jag ska till Åre eller inte.

Vet att detta har vart på tapetern förrut. Men Jag vill verkligen ha denna funktion på freeride också!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp