Trick Or Treat Railjam 1a November i sthlm

jeppenator sa:
Hammarbybacken lånar ut sina rails!
så vad vill ni se för setup? flatbox är redan spikat.. men nått förslag på feature nr.2?

battleship? rail? spinbox?

kan också meddela att ett gäng grabbar från 2H kommer och åker, innan dom ska på filmvisningen på kvällen!

detta blir galet! :D

och jusste... 3 lastbilsflak med snö beställda! så det kommer inte bli som make it happen ;)
battleship forsure:D eller rail ta båda!

superunknown sa:
jeppenator sa:
så vad vill ni se för setup? flatbox är redan spikat.. men nått förslag på feature nr.2?

kan också meddela att ett gäng grabbar från 2H kommer och åker, innan dom ska på filmvisningen på kvällen!

och jusste... 3 lastbilsflak med snö beställda! så det kommer inte bli som make it happen ;)
battleship forsure:D eller rail ta båda!
jag håller med där!! ta båda!!

haha nja 3 blir lite mycket.. vi kör på 2!..

så vad tycker ni? battleship? eller rail?
passa på att göra er röst hörd nu! då blir de bäst för alla :D

sweet! men då blir setupen förmodligen battleship + flatbox! låter det vettigt?

tycker alla borde komma utklädda också! detta kan bli galet

jeppenator sa:

jesper, vi körde faktiskt 3 lastbilsflak med snö till make it happen också.. och ni borde ta railet om ni vill se lite mer avancerade trick, battleshippet är ganska sketch (:

alltså då va de ändå massa plusgrader + gräs/lera, nu är det asfalt och grässluttning.. och minusgrader! såå det kommer definitivt bli bättre med snön!

hm.. jo alltså fast man kan köra avancerade trick på flatbox också.. tror de blir roligare med battleship faktiskt!

jeppenator sa:
alltså då va de ändå massa plusgrader + gräs/lera, nu är det asfalt och grässluttning.. och minusgrader! såå det kommer definitivt bli bättre med snön!

hm.. jo alltså fast man kan köra avancerade trick på flatbox också.. tror de blir roligare med battleship faktiskt!
Kommer det att byggas upp i en backe med railsen i lutning eller komemr det vara platt där railsen står?

JWahlgren sa:
jeppenator sa:

Kommer det att byggas upp i en backe med railsen i lutning eller komemr det vara platt där railsen står?
railsen kommer förmodligen stå flat, och så är de en backe som inrun! ska dit på redag och ställa i ordning det mesta.. vi får se då exakt hur setupen blir! men kan skriva då så folk vet vad dom har att förvänta sig ;)

haha så sjukt dålig svenska.. mysigt med alla ghetto dropouts

ni ska Absolut ställa upp railsen på plan mark. set-upen i hammarbybacken förra hösten verkade smått livsfarlig, folk får alldeles för mkt fart ur railsen.

ha en brant inrun, men railsen på ett plant underlag.

är det så så kanske jag till och med plockar med egna grejer och får lite spö på railsen. jag ska börja jobba på mina ride-aways framför spegeln ikväll. :)

Håller med jacob, railsen ska helt klart stå på plan mark. blir läskigt som fan annars, speciellt på ett battleship

ska precis packa väskan.. funderar lite över hur många som hittat någon nice outfitt att åka i?

ifall de är nån som har nått kul förslag på vad man kan klä ut sig till! har ingen fantasi och skiter det sig får jag slopa det å faktiskt köra som vanligt :/

hur många täntke klä ut sig till nått spännande? :D

Ovashoot sa:
Håller med jacob, railsen ska helt klart stå på plan mark. blir läskigt som fan annars, speciellt på ett battleship
Vadå läskigt? Det är väl bara att köra på!

Nämen om vi har tre lastbilar med rails så tror jag att man kan klämma ihop en tredje rail också.

Btw, jag håller på att sy ihop min creepy outfit, är så taggad till det här alltså!

Skriven av sverigetomten.
Jag råkade vara inne på min syrras konto...

Senast ändrad:
Lilla_Myy sa:
Ovashoot sa:
Vadå läskigt? Det är väl bara att köra på!

Nämen om vi har tre lastbilar med rails så tror jag att man kan klämma ihop en tredje rail också.

Btw, jag håller på att sy ihop min creepy outfit, är så taggad till det här alltså!

Skriven av sverigetomten.
Jag råkade vara inne på min syrras konto...
När du bara kör på, så slutar det inte bra.

battleship? måste ju typ ha världens största startramp om de ska bli bra..
sjukt tråkigt att köra combos på oxå när man glider av och landar platt

Alltså vev som helst fattar väll att Battleship inte kommer funka, som Leo sa tidigare i tråden. Ingen av snowboardåkarna eller kanske ens skidåkarna får fart till den. Ta bara flatrail med sidekick så kommer jamet bli så klart mycket bättre. Så för att det ska bli kul för alla borde ni ta rail ist för Battleship.

Rail!!! Battleship kommer nog bli sketchy tror jag men fattar inte det här med att klä ut sig, kommer alla klä ut sig?

Vad ska man klä ut sig till!!!? Ofta man har en massa maskeradkläder i nån garderob liksom, funderar på att köpa en sumodräkt från teknikmagasinet:)

kan man åka på 24h kort hela vägen till jamet? eller ligger de utanför eller nått?

Roosvall sa:
OWester sa:
M-attee sa:
Rail!!! Battleship kommer nog bli sketchy tror jag men fattar inte det här med att klä ut sig, kommer alla klä ut sig?
håller med! railen. men ja ska nog inte klä ut mig..
sånt här bang vill vi inte ha! mkt roligare om alla klär ut sej ju!
Jag funderar på att vara hitler men de kanske inte är nån bra ide
ok ok ja ska ta på mig en mask men fan hitler? låter lite dåligt.

Tillbaka
Topp