Trick på studsmatta

Trick på studsmatta
jag setter hmmm d-spin 7 med olika gabar, cork 7 med olika graba , 7 med as många grabar ,9 , d-spin 9 och cork 9

Senast ändrad:
Trick på studsmatta
VI sätte två studsmattor me ca 3 m mellan rum hoppade mellan dom gjorde typ litte olika mest 7:an mutegrab och 1080 osånt de var fettnice ett riktigt tips för er alla!!

Trick på studsmatta
Har glömmt men gjorde D-spin 540 åå 900 i går..Har gjort bättre men glömmt de...

Trick på studsmatta
Sk_hunder sa:
VI sätte två studsmattor me ca 3 m mellan rum hoppade mellan dom gjorde typ litte olika mest 7:an mutegrab och 1080 osånt de var fettnice ett riktigt tips för er alla!!
Låter troligt att ni satte de på 3m avstånd, jäkligt grymma mattor ni måste ha haft

Trick på studsmatta
Mollbergare, Dubbel framåt, dubbel bakåt, Volt med dubbelskruv och en halv mollbergare till huvet. Det ni. Är gymnast så jag har tränat en del på sånt kul

Trick på studsmatta
jag har lite problem me ljushoppet jag e inte rak nog.jag sätter cork 1260 men inte ljushopp ljushopp är ju grunden till all hoppning ju!!!!! SNÄLLA NON HJÄLP MIG.

Trick på studsmatta
höm... joo skulle göra min specialvolt där man precis drar in huvvet innan man ska landa så de ser ut som man ska bryta nacken, men en gång glömde ja att dra in hövvet så de bliev lite problem xD

Tillbaka
Topp