Trick på studsmatta

superunknown

Ny medlem
Kork 900

Jag såg en film för nån dag sen där en som
heter andreas sätter kangeroo! å det är Fan det fetaste jag sett på studsmatta!

H

HenrikEriksson

Guest
Special Twist med AssPlant ;) Utan bail.
Eller okej, jag landade på gräsmattan. ><
Fast ska jag vara serriös så har jag dragit backlippen och landat
på gräsmattan, klarade det. : )

sebbe_h

Ny medlem
typ, Fronflip-Knä i munnen - Eastmaninstitutet - Karolinska- Soppa i sugrör i 6 veckor

Det sög ju...

E

ernst

Guest
Trippel bakåtvolt på en gymnastik studsmatta med grym studs

Jonek

Ny medlem
ass dipp lätt svårast! hoppa så man landar på arslet och med ena benet under det andra så det bildar kors..

jeppenator

Aktiv medlem
det är näär man simulerar att man åker swich..alltså står med ryggen in mot mattan och slänger sej som man gör på skidor.. alltså bakot runt axeln när man ska snu´rra:p tror jag han menar:p

P

ptrl

Guest
switch reverse japical to dubbel cannonball to mute 1800 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

hasch_plankan

Ny medlem
de bästa jag har gjort är backflip utan studs men vågar fan inte göra de på marken för landar man fel kan man få riktigt ont ;) har också gjort dubbel backflip med studs men de är inte lika svårt.

snom

Ny medlem
jag sätter cork 3,5,7,9. snurr till 9, snurr åt fel håll till 9. d-spin och cork 7 åt fel håll. oxh massa andra

Monis

Ny medlem
jag hoippade med 4 erfarna hoppare så fick vi för oss att alla skulle stå på matten jag skulle hoppa i mitten och de andra skulle stårunt om kring mig sen skulle jag hjoppa ner på rygeen och de skulle ge mig studs ALLA 4... DJEEEEESUS CHRIST vilken luftfärd

suff

Ny medlem
backflip, å så hamnade jag i fjädrarna(de som håller mattan) och gjorde en volt ner på marken. lite skrubbsår på benet annars prima ballerina ;)

Bjorsberg

Ny medlem
EnSkOkAnsKe sa:
Kork 900

Jag såg en film för nån dag sen där en som
heter andreas sätter kangeroo! å det är Fan det fetaste jag sett på studsmatta!
kan du länka??

ere verkligen ingen som har nån film som dom kan länka lr lägga upp??

H

HampusOhlin

Guest
Double back och double front, raggarflip, misty 7, o lite andra saker utför mattan..

rgedg

P

pizzaaugust

Guest
är inte duktig har jag tur så sitter d spin 7an och backflip:p

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp