Trick på studsmatta

Trick på studsmatta
Special Twist med AssPlant ;) Utan bail.
Eller okej, jag landade på gräsmattan. ><
Fast ska jag vara serriös så har jag dragit backlippen och landat
på gräsmattan, klarade det. : )

Trick på studsmatta
det är näär man simulerar att man åker swich..alltså står med ryggen in mot mattan och slänger sej som man gör på skidor.. alltså bakot runt axeln när man ska snu´rra:P tror jag han menar:P

Trick på studsmatta
switch reverse japical to dubbel cannonball to mute 1800 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Trick på studsmatta
de bästa jag har gjort är backflip utan studs men vågar fan inte göra de på marken för landar man fel kan man få riktigt ont ;) har också gjort dubbel backflip med studs men de är inte lika svårt.

Trick på studsmatta
jag sätter cork 3,5,7,9. snurr till 9, snurr åt fel håll till 9. d-spin och cork 7 åt fel håll. oxh massa andra

Trick på studsmatta
jag hoippade med 4 erfarna hoppare så fick vi för oss att alla skulle stå på matten jag skulle hoppa i mitten och de andra skulle stårunt om kring mig sen skulle jag hjoppa ner på rygeen och de skulle ge mig studs ALLA 4... DJEEEEESUS CHRIST vilken luftfärd

Trick på studsmatta
backflip, å så hamnade jag i fjädrarna(de som håller mattan) och gjorde en volt ner på marken. lite skrubbsår på benet annars prima ballerina ;)

Trick på studsmatta
Double back och double front, raggarflip, misty 7, o lite andra saker utför mattan..

rgedg

Tillbaka
Topp