F
freppen
Guest
Trick på studsmatta
double frontflip
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hmm,.,.. ja som var så nära på att prova i sommras ..Ojamae sa:D-spin 900, Misty 900, Double backflip, Double Frontflip!!!
När jag gjort Double Backflip och frontflip har jag landat på huvudet flera gånger. Inte skönt direkt!
du kan väl inte flat fem lr cork 3.freppen sa:ja har ju träning i stan å lärde mig nyss cork 3:D annars double back/front, cork/d-spin 1000, flat 5, misty 9 på trampett å double front på trampett, + bio 1000, å bio 9 på trampett![]()
eh jo vi gåtr ju i samma träning! lärde mig nyss rodeo 7:D å truckdriver driver på rodeo 5!! de e asit snygg...jensn sa:du kan väl inte flat fem lr cork 3.freppen sa:ja har ju träning i stan å lärde mig nyss cork 3:D annars double back/front, cork/d-spin 1000, flat 5, misty 9 på trampett å double front på trampett, + bio 1000, å bio 9 på trampett![]()
Fel av mig!!!!SnowboardEliten sa:kangeroo 9:a, prövade de typ 100000 gånger men en gång så satte ja de o fatta va man va gla sen:D:D:D:D:D
man säger ju inte 900 misty utan misty 900:P jag lärde mig nyss kangaroo å nått me double sideflip me 180 på slutet:DaDDe12 sa:hur fan gör man 900 misty??...
...som alla säger