Trick på studsmatta

Trick på studsmatta
Hade galet kul på studsmattan i sommras!

Topp 5

1. D-spin 1080
2. double back
3. double front
4. Misty 720 av studsmatta i ren glädje efter att ha landat double backflip ;D
5. Misty 900

(Listan är på det som var svårast att utföra)
Längtar!

Trick på studsmatta
en misty 360, lincoln loop lr flatspin vet inte riktigt skillnaden, frontflip + 90 grader asså till mage. inte skönt

ja fattar inte alla som säger mutegrab och sånt... hmmm lite svårt utan skidor eller

Trick på studsmatta
ja har ju träning i stan å lärde mig nyss cork 3:D annars double back/front, cork/d-spin 1000, flat 5, misty 9 på trampett å double front på trampett, + bio 1000, å bio 9 på trampett:)

Trick på studsmatta
dNo, de grymmaste är väl någon slags dubbel eller 10'a. Men skönaste är utan tvekan en stor stor flatspin/rodeo 7 med straight critical (gymnastikmatta med svikt)

Senast ändrad:
Trick på studsmatta
jensn sa:
freppen sa:
ja har ju träning i stan å lärde mig nyss cork 3:D annars double back/front, cork/d-spin 1000, flat 5, misty 9 på trampett å double front på trampett, + bio 1000, å bio 9 på trampett:)
du kan väl inte flat fem lr cork 3.
eh jo vi gåtr ju i samma träning! lärde mig nyss rodeo 7:D å truckdriver driver på rodeo 5!! de e asit snygg...

Trick på studsmatta
vem är de som ar tagit bort de ja skrev om snowboardeliten?? han skrev att han satt kangaroo 900.... de va säkert du som skrev att ja kan dubbel cork 14 oxå... lier!!

Trick på studsmatta
nu kna jag snurren på dj flip men när ja prova klara den så tog jag i för mycket så ja övercorkade flatspinen så jag landa på ansiktet:(

Trick på studsmatta
Hur får ni sådan höjd att ni klarar dessa trick? Förstår att någon ger studs men jag förstår ändå inte! xD

Trick på studsmatta
jag ahr satt typ 1080 dspin säger kompisarna fast är inte säckert sen dubbel b-flip och framåt volt me 360 ut från studsmattan

Snödjup

Tillbaka
Topp