Trick?

• Trådstartare Trådstartare Guzze
  • Start datum Start datum
Trick?
wilsonflip är rätt enkelt har jag för mig. typ 95% av alla medlemmar på sidan sätter det. du borde nog lämna sajten om inte du sätter det.

peace

Trick?
ja sätter hampus flip.. du snurrar man typ 10002 varv upp o ner o hit o dit..

nån mer som sättere?

Trick?
alwaysCrash sa:
ja sätter hampus flip.. du snurrar man typ 10002 varv upp o ner o hit o dit..

nån mer som sättere?
aa jag har dragit det några gånger, fett skönt asså! var det du som gjorde det första gången? för jag har alltid kallat det andreas flip, men det kan då vara en hampus flip altså ..

Trick?
asså shit ni är ju bara soppskålar... jag sätter mr mcflurry delux... det är ungefär wilson-flip till trippel kangaroo med double nose fast corkad.. ja juste, det är en 3x backflip på slutet också. Just nu jobbar jag på mr mcflurry delux premium.. men jag har tyvärr inte hittat ett tillräckligt stort hopp för att kunna klara det. Det är absolut ingen ide att ni skriver nåt mer för vad ni än säger såär mitt trick lite bättre. Hej.

Trick?
jo du johan ja kommer på ett trick:P

satte happy meal och även mr mcflurry delux till efterätt igår på mitt hemma byggda hopp:P

själva happy mealen är då backflip to frontflip to sideflip. Sen som du förklara johan så är då deluxen wilson flip till trippel kangoroo med double nose fast corkad.

de ni;) sätt det

Trick?
men jag lär juh va värst.. jag sätter Mc Fish!

de är som en övercorkad riskyflip 1800... å sen ska man helst landa på rail!.. extra vackert om man tyckas ta en dubbel tail eller blunt =)

Trick?
jag sätter MaAn special curry flip

förklaring:

leta upp ett 40 m big jump, gör en backflip to frontflip to cork 1800 to wilson flip to risky flip 2160 med coork och dubbel nose

ass lätt!!

Trick?
asså ni losers kan säkert inte s-flip döpt efter mej simon!

man gör en misty mute to backflip tail to sideflip nose to cork så mycke ni kan räkna till to landed switch

de ni!!!

Senast ändrad:
Trick?
gör shifty fonky fresh!
en sak att tillägga wilson flip är cork/dspin 7 lincoln!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp