Tricks på Jib Academy!

AAndre

Ny medlem
Tricks på Jib Academy!
Hej, här får ni skriva vad ni kommer att göra för tricks på Jib Academy.
Så får man veta vad de andra åkarna sätter.
själv ska jag väll göra någon snygg 540 och 720 och kanske nån fakie 720 ochså.

Tricks på Jib Academy!
joo men man drar ju på nån sån där helikopter snurr liksom, inte för o skryta men jag kan snurra minst 6 varv.. så du kommer nog inte så långt

Tricks på Jib Academy!
ok, millionare

om jag joinar så kommer jag att dra på en fräsig face-plant

Tricks på Jib Academy!
Alex_Sverin sa:
fredrik_p sa:
titti540 sa:
sw 540 kke försöka bio 360 om ja vågar, annars truckdriver360 å 540:P
Men snälla nån titti, du kommer inte sätta sw 5 eller bio 3 som du nu säger. Har ALDRIG sett dig göra en 360 ens..
bara för att du inte har sett henne göra det så betyder det inte att hon inte kan.
å man kan alltid försöka:) eftersom jag alltid är så optimistisk till skillnad från vissa...:P

Tricks på Jib Academy!
titti540 sa:
Alex_Sverin sa:
fredrik_p sa:
Men snälla nån titti, du kommer inte sätta sw 5 eller bio 3 som du nu säger. Har ALDRIG sett dig göra en 360 ens..
bara för att du inte har sett henne göra det så betyder det inte att hon inte kan.
å man kan alltid försöka:) eftersom jag alltid är så optimistisk till skillnad från vissa...:P
men du har ju gått runt och sagt att du sätter cork 540 och allt. Och jag har aldrig sett dig göra en 360. Så jag har lite svårt att tänka mig att du ska göra dom där tricken.

Tricks på Jib Academy!
fredrik_p sa:
titti540 sa:
Alex_Sverin sa:
men du har ju gått runt och sagt att du sätter cork 540 och allt. Och jag har aldrig sett dig göra en 360. Så jag har lite svårt att tänka mig att du ska göra dom där tricken.
fredrik_p fuckar uuuuuuuuur!

Tricks på Jib Academy!
pelle_jons kommer ställa upp o han har en speciell överaskning till er alla. se honom på flottsbro, det kommer bli helt galet.

Tricks på Jib Academy!
Huggybear sa:
fredrik_p sa:
titti540 sa:
fredrik_p fuckar uuuuuuuuur!
vad är problemet med dig då? Vi åker i samma backe. Jag har nog sett henne åka flera gånger, och det enda hon gör är att åka runt och ragga på små killar och hoppar bara rakt fram. Jag kan liksom inte tänka mig henne göra cork 5.

Tricks på Jib Academy!
andre_dalkarl sa:
vad är megollo flip?
megnér + e'dollo = megollo...
vi har en egen flipp som bara vi kan göra i dagsläget..:P
de är en blandning mellan cork,flatspin 9 med midgetstyle på samma gång som 2-truetip..
svårt att förklara men ni ska få se den i jib academy iaf..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp