bio 360? låter som ett ganska komplicerat trick...titti540 sa:sw 540 kke försöka bio 360 om ja vågar, annars truckdriver360 å 540:P
bio 3? hahatitti540 sa:sw 540 kke försöka bio 360 om ja vågar, annars truckdriver360 å 540:P
Men snälla nån titti, du kommer inte sätta sw 5 eller bio 3 som du nu säger. Har ALDRIG sett dig göra en 360 ens..titti540 sa:sw 540 kke försöka bio 360 om ja vågar, annars truckdriver360 å 540:P
bara för att du inte har sett henne göra det så betyder det inte att hon inte kan.fredrik_p sa:Men snälla nån titti, du kommer inte sätta sw 5 eller bio 3 som du nu säger. Har ALDRIG sett dig göra en 360 ens..titti540 sa:sw 540 kke försöka bio 360 om ja vågar, annars truckdriver360 å 540:P
å man kan alltid försökaAlex_Sverin sa:bara för att du inte har sett henne göra det så betyder det inte att hon inte kan.fredrik_p sa:Men snälla nån titti, du kommer inte sätta sw 5 eller bio 3 som du nu säger. Har ALDRIG sett dig göra en 360 ens..titti540 sa:sw 540 kke försöka bio 360 om ja vågar, annars truckdriver360 å 540:P
Bio 3 är inte alls omöjligtsimonl sa:bio 3? hahatitti540 sa:sw 540 kke försöka bio 360 om ja vågar, annars truckdriver360 å 540:P
sa han det?Simon9405 sa:Bio 3 är inte alls omöjligtsimonl sa:bio 3? hahatitti540 sa:sw 540 kke försöka bio 360 om ja vågar, annars truckdriver360 å 540:P
men du har ju gått runt och sagt att du sätter cork 540 och allt. Och jag har aldrig sett dig göra en 360. Så jag har lite svårt att tänka mig att du ska göra dom där tricken.titti540 sa:å man kan alltid försökaAlex_Sverin sa:bara för att du inte har sett henne göra det så betyder det inte att hon inte kan.fredrik_p sa:Men snälla nån titti, du kommer inte sätta sw 5 eller bio 3 som du nu säger. Har ALDRIG sett dig göra en 360 ens..eftersom jag alltid är så optimistisk till skillnad från vissa...:P
fredrik_p fuckar uuuuuuuuur!fredrik_p sa:men du har ju gått runt och sagt att du sätter cork 540 och allt. Och jag har aldrig sett dig göra en 360. Så jag har lite svårt att tänka mig att du ska göra dom där tricken.titti540 sa:å man kan alltid försökaAlex_Sverin sa:bara för att du inte har sett henne göra det så betyder det inte att hon inte kan.eftersom jag alltid är så optimistisk till skillnad från vissa...:P
true, megollo flip, sw 10or sausage, sw 180 thomas style...megner sa:megollo flip
kan ni förklara va megolloflip är ?hHarlaut sa:true, megollo flip, sw 10or sausage, sw 180 thomas style...megner sa:megollo flip
vad är problemet med dig då? Vi åker i samma backe. Jag har nog sett henne åka flera gånger, och det enda hon gör är att åka runt och ragga på små killar och hoppar bara rakt fram. Jag kan liksom inte tänka mig henne göra cork 5.Huggybear sa:fredrik_p fuckar uuuuuuuuur!fredrik_p sa:men du har ju gått runt och sagt att du sätter cork 540 och allt. Och jag har aldrig sett dig göra en 360. Så jag har lite svårt att tänka mig att du ska göra dom där tricken.titti540 sa:å man kan alltid försökaeftersom jag alltid är så optimistisk till skillnad från vissa...:P
okeyjeppenator sa:haha fredrik är arg^^ eller avis?:O ska åka me henne i helgen så vi får väl se!?
megnér + e'dollo = megollo...andre_dalkarl sa:vad är megollo flip?