Jag kommer precis som wallin dra ner en vecka (kommer nu på lördag den 27:e) tillsammans med skolan.
Då det verkar som om vi har prickat in tajmingen ganska bra (någon decimeter lite då och då) är vi några stycken rutinerade åkare som skulle vilja hooka upp med några trevligare säsongare i utbyte mot några öl och nytt sällskap. Vi är ett ganska stort gäng som nog kommer märkas både på afterski och krogen, så om det börjar bli incestvarning bland säsongarna har ni def. chansen här! ;-) Jag kan även erbjuda teståkning av mina Lotusar om det finns någon prylnisse som är intresserad. Dock är de gamla och motsvarar inte alls de nya modellernas egenskaper...
Personligen så skulle jag gärna vilja åka med någon som kan visa lite hårdare åkning, gärna brantare med inslag av klippor och bra dropp, typ sånt som man själv kanske inte spanar in från liften. Om ni är oroliga för att dra runt på gapers så sätt en "lägsta nivå" på vad ni orkar med så kan jag försöka gallra lite utifrån det. Mig behöver ni inte oroa er för... ;-)
Med hopp om nya vänner,
C