Twin Tips igen: för ca 3000 kr

Eric_W

Aktiv medlem
Tjena. Kollar runt efter twin tips. Kan bara lägga runt 3000kr på dom.
Några ni vill rekomendera?
Eller ska jag kolla beg. Vad att tänka på isf?

Åker mest pist, jibbar och hoppar. Drar även ibland ut i offpisten också...

/ EriC

hmmm, om du har tur så kanske du hittar nån skida som är förra årets.. eller om du köper nåt halvbegantat.. annars är det rätt svårt attt hitta ett par skis för 3000 dessa dagar..men kanske?

min expressions kostade 3500 med bindning. på utförsäljning i åre på utgående mod den lär väll kosta samma nu också så kolla expression fjolårets

fan asså kolla in på alpingaraget .. tror dom har förra årets Scott P3 för 3200 där me bindnigar å så har dom fått in lit merän ja va där så .. men kolla där iaf ..

var nere vid alpingaraget här om dagen, de hade många twintips från förra året som kostade under 3000.

Du kan få köpa mina gamla för typ 1900 om du vill... eller billigare.. men då ska jag ha ett nr till en snygg tjej också.. Ross Pow Air Pro 184, aldrig railade..

Lade upp tråden för att kolla runt lite bara vad som finns, hade inte tänkt köpa en på ett tag (tack för alla erbjudanden ändå).

Det där med att köpa fjolårets modell verkar bra. Finns det några skidaffärer i gbg området som rear ut sina fjolårs ex?

SVENSKSKIDUTHYRNING skrev:
"Är du inte så stor och tung kan du köpa årets modell av MadTrix jojo för ca 2900. finns i längder upp till 163 cm"

Okey..vart??

ingen som har varit på alpingaraget nyligen som vet vilka modeller dom har kvar från förra året och säljer billigare??

när ja va där hade dem scratch (gröna) för 3000:-
dem hade dem röda scotten för 3200:- tror ja....d va nog dem twintipen

tror ej att scratchen finns kvar....köpte min för ca 1 vecka sedan å då fanns det 3 par kvar

jag köppte ett par helt nya airstyle för några år sen för 2500 o då fick jag bindningar med för 2000 kronor! kasnke inte super bindningar men dom funkar! här i karlstad finns det fortfarande kvar tror jag! dom är iofs rätt gamla men mycket sköna!

läste i brandt idag att ett par nya fujatives kostar 2999 utan bindning och då får du en krona över, om du har bindningar!!!!

absolut, vad ska man annrs köpa skidor för 2999 utan bindning..tuggummi såklart..annars är det ju världelöst
(förlåt, för det lilla mellansticket)

ok...men är det värt att åka upp till alpingaraget nån dag och ta en titt eller ska man ringa/maila dom och fråga först?

peace

Tillbaka
Topp