Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du menar skidor som är helt identiska i tip och tail så får du gå ut med mer än 3500 om du nu inte kan hitta något på begagnatmarknaden köp/sälj. Dom jag vet är Fisher Addict, men tror det finns mer än dom nu. Rätt styva plankor dessutom... är du en stor 13-åring?john95 sa:Tjena. vill ha ett par twintip som e lika på båda sidor.altså att man kan montera bingningen båda hållen:P Pris:ca 3000-3500 längd ca 160
där har du lite fel felix, tex fischer habit är helt symetriska och dom kan man få tag i för runt 3000 om inte mindrefelix sa:Om du menar skidor som är helt identiska i tip och tail så får du gå ut med mer än 3500 om du nu inte kan hitta något på begagnatmarknaden köp/sälj. Dom jag vet är Fisher Addict, men tror det finns mer än dom nu. Rätt styva plankor dessutom... är du en stor 13-åring?john95 sa:Tjena. vill ha ett par twintip som e lika på båda sidor.altså att man kan montera bingningen båda hållen:P Pris:ca 3000-3500 längd ca 160
Om du menar vanliga twintips tycker jag dom här verkar tuffa; http://www.skistore.se/catalog/product_info.php?cPath=90_1_203&products_id=1782
fast det priset är utan bindning :/