Twintips som både är grym vid trixning o backen?

feelinho

Ny medlem
Hej vilka skidor är supernice både vid railing o trix typ 360 o sånt, och bra i backen! Som alltså håller balansen vid hög hastighet :/ klurit va?

om du railar med dem så kommer dom aldrig vara gryma i backen

Ross scratch men du får väll fixa dom varje gång du ska åka pist om du ska raila. men du behöver ju inte raila för mkt;P

förhandsbeställ ett par uvex. hörde via carolina gynning att de ska börja tillverka skidor i nån fabrik i Togo våren 2038.

om du ska raila med dem kommer kantgreppet mitt under skidan va kasst, och det är där man sätter trycket i svängarna=ej bra i backen.
men head mad trix är riktigt bra i park och backe. funkar även helt ok i off pist om du jobbsr lite.

Kör extrem ak4 dom är väldigt allsidiga du kan åka park rail puder allt möjligt med dom...

Head Mojo 80. Bästa pistskidan av all twintip. Jag har testat dem flesta de senaste 2 åren. (åka skidors twintiptest). Men ge fan i att raila om du ska ha dom i pisten också. INGA skidor funkar i pisten efter att du har railat med dom!

Einar_Lindgren sa:
Head Mojo 80. Bästa pistskidan av all twintip. Jag har testat dem flesta de senaste 2 åren. (åka skidors twintiptest). Men ge fan i att raila om du ska ha dom i pisten också. INGA skidor funkar i pisten efter att du har railat med dom!
dynastar? dom har ju nån railplatta så de inte ska slita på resten av stålkant o sånt typ:s vet att de sitter nån rail grejj på rouble makern.

Pizzaaugust sa:
Einar_Lindgren sa:
dynastar? dom har ju nån railplatta så de inte ska slita på resten av stålkant o sånt typ:s vet att de sitter nån rail grejj på rouble makern.
den blir ju ändå slö

Tillbaka
Topp