Tyrolia Attack2 13 till mina Scott Cosmos 2?

Micke Niemi

Medlem
Tycker mig ha förstått att jag kan nyttja mina Scott Cosmos 2 med dessa bindningar då de är justerbara i tådelen? En undran jag har är ifall hålmönstret är samma på alla attack bindningar? Syftar då på 10, 11, 12, 13. Jag får nämligen tag i ett par skidor till mig med Attack 11 monterat men vill ha 13 där istället....

Attack2 13 kommer inte att funka. Attack2 14 AT möjligen gör det. Men tex kunde vi inte få Maestrale RS funka med Salomon Guardian trots MNC, sulan hade för mycket rocker.

Senast ändrad:
Attack2 13 kommer inte att funka. Attack2 14 AT möjligen gör det. Men tex kunde vi inte få Maestrale RS funka med Salomon Guardian trost MNC, sulan hade för mycket rocker.
Det är en ogenomtränglig djungel =/ Jag tycker att man får olika svar överallt...en del säger att det är kompatibelt, andra säger motsatsen...

Attack2 13 (GW) är certifierad enbart för ISO Alpine 5355 och Grip Walk. Jag har den bindningen själv på mina Enforcers och det går inte att justera höjden i tådelen tillräckligt mycket. Och AFD:n är inte heller anpassat för en touring pjäxa som dina Cosmos.

Tillbaka
Topp