Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har du bestämt vart det blir vecka 10 ännu?Malo sa:Nä aldrig. Det låter ju bra, tack för tipset! Måste dock hålla mig till v. 10 i vilket fall![]()
Hej, har du bestämt vilken vecka du ska åka?lady_v sa:Hej!
Jag är 31 år och har också på tok för få skidvänner, eller i alla fall sånna som inte drabbats av barn ännu
Jag funderar också på en soloresa med ucpa, men antingen v7 eller v13. Jag är inte en supererfaren åkare så jag funderar på att ta lektioner på hel- eller halvtid. Någon som har erfarenhet? Tänker mig att heltid kanske blir lite väl mycket, eller är det ett bra sätt att träffa folk?
Någon som har tankar om hur bussresan är?
Nääääeee. Alltså det har inte varit ont om snarkare på de icke-senior-resor jag gjort hittills. Herregud. Värst var jag plus 5 snarkare i ett rum. Överslafen jag sov i bokstavligen vibrerade av han under mig. Och sen vaknar snarkarna dagen efter och klagar på varandra... =)Schoobang sa:Som sagt, inga som helst problem att åka själv när som. Se dock till att inte åka samtidigt som seniorvecka. Gubbar (tanter?) snarkar nått djävulskt! Iofs bara marginelt bättre än att dela rum med festande 19-åringar som inte bangar för hemsläp till rummet.
F ö tänkte jag också testa solovecka i år pga att mina skidvänner drabbats av barn. Blir antingen v4 i serre, eller v10 i valdi. Eller båda.
När jag var nere förra veckan lyckades en kille byta rum pga snarkande rumskamrater, hett tips!pickpack sa:Nääääeee. Alltså det har inte varit ont om snarkare på de icke-senior-resor jag gjort hittills. Herregud. Värst var jag plus 5 snarkare i ett rum. Överslafen jag sov i bokstavligen vibrerade av han under mig. Och sen vaknar snarkarna dagen efter och klagar på varandra... =)Schoobang sa:Som sagt, inga som helst problem att åka själv när som. Se dock till att inte åka samtidigt som seniorvecka. Gubbar (tanter?) snarkar nått djävulskt! Iofs bara marginelt bättre än att dela rum med festande 19-åringar som inte bangar för hemsläp till rummet.
F ö tänkte jag också testa solovecka i år pga att mina skidvänner drabbats av barn. Blir antingen v4 i serre, eller v10 i valdi. Eller båda.
Jag är fortfarande imponerad över att ha överlevt den veckan med förnuftet i behåll!!
LIFESAVER!!!Niblet sa:När jag var nere förra veckan lyckades en kille byta rum pga snarkande rumskamrater, hett tips!
Lät ju inte helt fel det hellerlady_v sa:@johang1 Nej, jag vet inte om det blir av. Bestämde mig för att köra en mini-backpacking på två veckor i norra thailand så osäker på hur långt pengarna räcker. Men om det blir så blir det v13