Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad vi får är företagshemligheter men avtal är avtal! Kan dock ändra informationen för att få den att se proffsigare ut om du tycker det skulle vara en bra idé.SwedishMountain sa:ta bort babblet om däckfirman som ligger bakom nån mack i nått industriområde...
vad får ni av dom egentligen som gör att dom behöver en egen flik ?
Detta känns bara hem-meckigt, småskaleaktigt och oproffsigt.
Låt partners ha en rad med länkbanners utan textpresentation någonstans på sidan som alltid syns lite lagomt diskret. Folk fattar att det är samarbetspartners.
/SMF
Inte riktigt vad jag är ute efter... känns bara oproffsigt grejen att en partner har en egen flik parallellt med andra viktiga flikar som har med kärnverksamheten på sidan att göra.eff sa:Vad vi får är företagshemligheter men avtal är avtal! Kan dock ändra informationen för att få den att se proffsigare ut om du tycker det skulle vara en bra idé.SwedishMountain sa:ta bort babblet om däckfirman som ligger bakom nån mack i nått industriområde...
vad får ni av dom egentligen som gör att dom behöver en egen flik ?
Detta känns bara hem-meckigt, småskaleaktigt och oproffsigt.
Låt partners ha en rad med länkbanners utan textpresentation någonstans på sidan som alltid syns lite lagomt diskret. Folk fattar att det är samarbetspartners.
/SMF
Kom igen grabbar... vad är en mösa ??caller1 sa:stava rätt! går man tredje året på gymnasiet måste man kunna stava till mössor och dessa!
Jag skriver texterna och jag måste faktiskt skylla dessa stavfel på bristande webdesignkunskaper.caller1 sa:stava rätt! går man tredje året på gymnasiet måste man kunna stava till mössor och dessa!
Dyslexieff sa:Jag skriver texterna och jag måste faktiskt skylla dessa stavfel på bristande webdesignkunskaper.caller1 sa:stava rätt! går man tredje året på gymnasiet måste man kunna stava till mössor och dessa!
Jag skriver allting i photoshop, och när man skriver med lite vana så kan det gå rätt fort och med ett laggigt photoshop så hinner inte alla bokstäverna med, helt enkelt.
Dock så har jag väldigt svårt att se fel på texter jag själv har skrivit. Så tack för att ni påpekar - men tro inte att White Gold styrs av dyleximänniskor bara!
Bara för att vara väldigt irriterande vill jag påpeka att det heter dyslexi ^^eff sa:[ men tro inte att White Gold styrs av dyleximänniskor bara!
Moahaha. Hade dock samma mål som dig. Att vara väldigt irriterande det vill säga.fenox92 sa:Bara för att vara väldigt irriterande vill jag påpeka att det heter dyslexi ^^eff sa:[ men tro inte att White Gold styrs av dyleximänniskor bara!
Edit: Pizzaaugust hann före![]()