Ultimata bussunderhållningen?

Haha riktigt sköna förslag!
Annars kan man ju köra en lek för hela bussen! Man säger en kategori t.ex. bilmärken, sen ska alla i bussen med början på chaffisen säga ett bilmärke och den som inte klarar det får hoppa av bussen. Sen är det bara att hoppas att du och busschaffisen är de enda kvar när du är framme...ev någon polare.

associationsleken, uppfunnet av dirty sanchez:

-lampa
-ljus
-bil
-däck
-rund
-din mamma
-...fan!

snubben som inte kom på något får ett slag. kan vara en smäll på huvet med ett långt föremål eller den gamla hederliga axelsmällen.

1. Peta på den som är kortast i gänget när den sover, och var allmänt störig mot den =)
2. Vara allmänt berusad
3. Försöka ragga upp reseledaren (Helst motsatta könet)
4. Gissa vem i bussen som får utbrott på en först
5. Som tidigare nämnts: rapbattles
6. Göra så att ingen kan sova när inte du sover

1. packa med 2-6 bärbara datorer och lira CS hela natten
2. supa sig redlös
3. leka lekar (kan kombineras med alt. 2)
4. räkna vägstreck
5. äga den som somnar först, bara fantasin sätter gränserna för vad som är tillåtet

Senast ändrad:
Jag en sjukt rolig grej jag brukar köra när jag sommar jobbar med pansionerer ibland.

Ta med dig 10 stycken paintball gevär och masker till alla passagerare. Sen är det bara att sätta igång. Uj uj uj vad villt till det kan gå ibland:)

Märkligt att inte sex kommit upp som alternativ. Fast liksom någon påpekade att man kanske inte är så åksugen första dan om man supit i 22 timmar så kan det vara värt att fundera över huruvida 22 timmar sex kan verka menligt på åksugenheten.

Så, som i de flesta fall är variation temat. En variant jag föreslår är att börja med att ragga på reseledaren i ett par timmar. Denna raggning avslutas med att fråga om hon (eller han) vill komma med bak i bussen och kolla på störtlopp (gamla inspelningar från Hahnenkamm och Lauberhorn) på DVD, vilket vederbörande gladeligen accepterar. Som vanligt slutar dylik störtloppstittning med sex. Räkna med 4-5 timmar och därefter några timmars sömn. Sedan är det dags för spriten som kan hållas på lämpålig förfriskningsnivå i några timmar. Efter det går vi på Carleds vallningssession - eller ännu hellre: ryck upp tre-fyra par lagg och motsvarande antal bindningar och montera skiten på plats i bussen. Efter detta kan montage av någon medresenär rekomenderas varefter spritintaget bör accellereras. När allt är på topp är det dags att somna in och sova de sista timmarna för att vara fräsch som en nyponros vid framkomsten.

HitMe

HitMe sa:
Märkligt att inte sex kommit upp som alternativ. Fast liksom någon påpekade att man kanske inte är så åksugen första dan om man supit i 22 timmar så kan det vara värt att fundera över huruvida 22 timmar sex kan verka menligt på åksugenheten.

Så, som i de flesta fall är variation temat. En variant jag föreslår är att börja med att ragga på reseledaren i ett par timmar. Denna raggning avslutas med att fråga om hon (eller han) vill komma med bak i bussen och kolla på störtlopp (gamla inspelningar från Hahnenkamm och Lauberhorn) på DVD, vilket vederbörande gladeligen accepterar. Som vanligt slutar dylik störtloppstittning med sex. Räkna med 4-5 timmar och därefter några timmars sömn. Sedan är det dags för spriten som kan hållas på lämpålig förfriskningsnivå i några timmar. Efter det går vi på Carleds vallningssession - eller ännu hellre: ryck upp tre-fyra par lagg och motsvarande antal bindningar och montera skiten på plats i bussen. Efter detta kan montage av någon medresenär rekomenderas varefter spritintaget bör accellereras. När allt är på topp är det dags att somna in och sova de sista timmarna för att vara fräsch som en nyponros vid framkomsten.

HitMe
HAHA.. den va ganska bra..

men annars äre väll ingefel på att ha me sig 22timmar porr på bärbad DVD eller likande, sen äre väll bara att trycka ner handen i byxorna o sätta igång..

om man skulle råka få kramp efter ett antal timmars onanerande kan man ju alltid be en vän i bussen om ett handtag.. sen kan ni ju turas om och hjälpas åt..

ignen dum idé.. får prova nångång.. fast själv åker ja hellst flyg.
anledningen till att jag hellst åker flyg är att de finns fler toaletter och fler flygvärdinnor att joina 10 000 metersklubben med där..

kärlek till folket..
Hampus

alwaysCrash sa:
HitMe sa:

HitMe
HAHA.. den va ganska bra..

men annars äre väll ingefel på att ha me sig 22timmar porr på bärbad DVD eller likande, sen äre väll bara att trycka ner handen i byxorna o sätta igång..

om man skulle råka få kramp efter ett antal timmars onanerande kan man ju alltid be en vän i bussen om ett handtag.. sen kan ni ju turas om och hjälpas åt..

ignen dum idé.. får prova nångång.. fast själv åker ja hellst flyg.
anledningen till att jag hellst åker flyg är att de finns fler toaletter och fler flygvärdinnor att joina 10 000 metersklubben med där..

kärlek till folket..
Hampus
jag tror att 10 000 metersklubben måste vara fake. ingen kan ju ha en sånn stor :) en annan grej man kan göra e ju att försöka suga av sig själv:P

Senast ändrad:
Alla ni som ska sitta med labtopen i knät, kom i håg mer än en timme gör dig steril om du inte redan är det efter en misslyckad rail.

nej mer än 1 timme behövs nog lilla gubben.. ja sitter jömt me den i knät o min tjej är beviset på att jag inte är steril.. inte just min tjej utan snarare hennes menstruationscykel

gömma sig så gott man kan och sen skrämma skiten ur den som går förbi..

funkar i sån där dubbel buss eller vad det heter :P

slå vad om pengar att man till exempel kan sjunga en "elefant balanserade osv. osv. till 10'000"

käka några åksjuketabletter för mycket, och bli hög och försök håll dig vaken!

det är testat, och det är faktiskt kul som fan :D man behöver inte så många efter att man suttit på en buss i 9 h, & 9 H kvar!

Man tar flyget ist :P ^^...men annars kan man typ göra en låt, pula med sin dator om man har laptop, lyssna på ipoden om och om igen O.o.. aah jag vet inte:P...

Sitta och kommetera frisyren på personen framför tillräckligt högt för att personen ska höra. Diskutera gärna hur man kunnat fixa till den, och att din bror hade en liknande frisyr för länge , länge sen.
Försök hitta en lärare på bussen och använd samma principer för att jävlas som man gjorde i skolan.
Kör en stor turnering i minigolf på era SonyEricsson. Är kul i minst fem minuter.
Dock tycker ja att seriös öldrickning på bussen är sjukt överskattat. Får ju springa och pissa så jävla ofta. Näää nää.. Håll er till starksprit, med fördel jägermeister - Lika bra att vänja sig..

Eller kan man sitta och läsa hela denna tråd. Har slösat en timme på det :)

Det ultimata är väl att ha en kompis som själv kan sköta hela underhållningen. Han får gärna snacka som fan, beatboxa göra andra konstiga grejer å allt möjligt å omöjligt.
Man behöver bara klämma in ett svar lite här å var.
Sen kan det gärna få vara timer på personen i fråga så man får sova :)

Tillbaka
Topp