Totemann
Medlem
Ultimata bussunderhållningen?
12V eller 220? :Poskar_007 sa:ja i alla nya bussar finns det eluttag oftast länsgt bak, men man får be busschaffören koppla på strömmen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
12V eller 220? :Poskar_007 sa:ja i alla nya bussar finns det eluttag oftast länsgt bak, men man får be busschaffören koppla på strömmen.
vi ska oxå dit då möts vi..Karlzon89 sa:kolla på skidfilmer och ha en poker turnering, de kommer vi att ha på vägen ner till val thorens!!
HAHAHA sjuukt clean..Tuben2k sa:6. Göra så att ingen kan sova när inte du sover
omåttligt skön faktiskt , typ den enda saken jag är bra på här i världen =) iaf näre gäller storasyrran.. HAHAjeppenator sa:HAHAHA sjuukt clean..Tuben2k sa:6. Göra så att ingen kan sova när inte du sover
HAHA.. den va ganska bra..HitMe sa:Märkligt att inte sex kommit upp som alternativ. Fast liksom någon påpekade att man kanske inte är så åksugen första dan om man supit i 22 timmar så kan det vara värt att fundera över huruvida 22 timmar sex kan verka menligt på åksugenheten.
Så, som i de flesta fall är variation temat. En variant jag föreslår är att börja med att ragga på reseledaren i ett par timmar. Denna raggning avslutas med att fråga om hon (eller han) vill komma med bak i bussen och kolla på störtlopp (gamla inspelningar från Hahnenkamm och Lauberhorn) på DVD, vilket vederbörande gladeligen accepterar. Som vanligt slutar dylik störtloppstittning med sex. Räkna med 4-5 timmar och därefter några timmars sömn. Sedan är det dags för spriten som kan hållas på lämpålig förfriskningsnivå i några timmar. Efter det går vi på Carleds vallningssession - eller ännu hellre: ryck upp tre-fyra par lagg och motsvarande antal bindningar och montera skiten på plats i bussen. Efter detta kan montage av någon medresenär rekomenderas varefter spritintaget bör accellereras. När allt är på topp är det dags att somna in och sova de sista timmarna för att vara fräsch som en nyponros vid framkomsten.
HitMe
jag tror att 10 000 metersklubben måste vara fake. ingen kan ju ha en sånn storalwaysCrash sa:HAHA.. den va ganska bra..HitMe sa:Märkligt att inte sex kommit upp som alternativ. Fast liksom någon påpekade att man kanske inte är så åksugen första dan om man supit i 22 timmar så kan det vara värt att fundera över huruvida 22 timmar sex kan verka menligt på åksugenheten.
Så, som i de flesta fall är variation temat. En variant jag föreslår är att börja med att ragga på reseledaren i ett par timmar. Denna raggning avslutas med att fråga om hon (eller han) vill komma med bak i bussen och kolla på störtlopp (gamla inspelningar från Hahnenkamm och Lauberhorn) på DVD, vilket vederbörande gladeligen accepterar. Som vanligt slutar dylik störtloppstittning med sex. Räkna med 4-5 timmar och därefter några timmars sömn. Sedan är det dags för spriten som kan hållas på lämpålig förfriskningsnivå i några timmar. Efter det går vi på Carleds vallningssession - eller ännu hellre: ryck upp tre-fyra par lagg och motsvarande antal bindningar och montera skiten på plats i bussen. Efter detta kan montage av någon medresenär rekomenderas varefter spritintaget bör accellereras. När allt är på topp är det dags att somna in och sova de sista timmarna för att vara fräsch som en nyponros vid framkomsten.
HitMe
men annars äre väll ingefel på att ha me sig 22timmar porr på bärbad DVD eller likande, sen äre väll bara att trycka ner handen i byxorna o sätta igång..
om man skulle råka få kramp efter ett antal timmars onanerande kan man ju alltid be en vän i bussen om ett handtag.. sen kan ni ju turas om och hjälpas åt..
ignen dum idé.. får prova nångång.. fast själv åker ja hellst flyg.
anledningen till att jag hellst åker flyg är att de finns fler toaletter och fler flygvärdinnor att joina 10 000 metersklubben med där..
kärlek till folket..
Hampus