under 20 år i hemsedal?

v-larsson

Aktiv medlem
under 20 år i hemsedal?
Någon som vet något riktigt billigt boende i Hemsedal där man kan vara 18 år eller yngre för att bo där?
Boendet ska helst vara snuskigt billigt då vi ska stanna där i minst 2 veckor hade vi tänkt. Gör inget om boendet är skabbigt bara det inte springer runt råttor på golvet i princip. Värme, sängar och möjlighet till matlagning är egentligen enda kravet och att det ska vara nogurlunda centralt så vi slipper köra flera mil varje dag till backen.

Hoppas någon kan hjälpa mej /Ville

under 20 år i hemsedal?
När man åker på longweekend resor med resdax brukar totten vara typ det billigaste alternativet. Lägenheter som ligger alldeles nedanför backen. Har bott där 2 ggr o till o med varit 17 en gång :) Helt okej lägenheter med sovloft o grejer! :D

under 20 år i hemsedal?
RCroy sa:
När man åker på longweekend resor med resdax brukar totten vara typ det billigaste alternativet. Lägenheter som ligger alldeles nedanför backen. Har bott där 2 ggr o till o med varit 17 en gång :) Helt okej lägenheter med sovloft o grejer! :D
Har själv åkt till hemsedal med resdaxoch totten är inte billigaste alternativet för dte är i moenhytterna där vi bodde när vi åkte med dom. nu snackar vi ju inte weekend utan 2-3 veckor och då är dte inte så lätt att åka med ett företag som ordnar veckorlånga resor. vi kommer fixa redsan själva då det inte är någon som fixar så långa charterresor dit. anledningen till att vi ska stanna 2-3 veckor är att vi ska slippa att köra så jäkla mycket.
Anledningen till att vi antagligen väljer hemsedal framför den först planerade roadtripen i alperna skulle blivit så sjukt dyr. Kan vi få ett stationärt billigt boende i hemsedal hade det varit toppen. Hemsedal som faktiskt är en riktig favorit hos mej även om jag varit i alperna och åkt
.

under 20 år i hemsedal?
Jag fatta att ni inte tänkte åka me resdax direkt, men tänkte att om dom borde va ganska billiga eftersom att ett paket me resdax på en sån lägenhet typ kostar 1700 o då ingår resa o liftkort+resdax service som dom säkert tar massa för. Annars har vi bott vid solheisen (tror d hetter så iaf) ibland när vi haft bil. Tar typ 10 min me bil o e svinbilligt. Lite olika gårdar som hyr ut sina källare typ :) Fett mysigt e d!

under 20 år i hemsedal?
RCroy sa:
Jag fatta att ni inte tänkte åka me resdax direkt, men tänkte att om dom borde va ganska billiga eftersom att ett paket me resdax på en sån lägenhet typ kostar 1700 o då ingår resa o liftkort+resdax service som dom säkert tar massa för. Annars har vi bott vid solheisen (tror d hetter så iaf) ibland när vi haft bil. Tar typ 10 min me bil o e svinbilligt. Lite olika gårdar som hyr ut sina källare typ :) Fett mysigt e d!
Tacka för tipsen. ska givetvis kolla upp allt det här.

under 20 år i hemsedal?
tjena

har en lägenhet i (Ulsåk)Hemsedal som jag kan hyra ut i någon vecka eller 2...hur många är ni och när ska ni åka

Tillbaka
Topp