Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hejsan!
Min cykel har blivit stulen så nu ska jag köpa en ny och funderar på denna.
Är det bra för det priset?
Kostar hos mig iallafall runt 10000:-
Mvh Christopher
Kona Stuff, eller bygg och beställ delar från usa! Det är självklart det smartaste om du vill ha en bättre hojj till bättre pris! Har själv nyss köpt en gaffel från usa. Den kostade 5000kr i sverige och jag fick den för 2100kr i USA ( med tull och moms och frakt, 2600kr). Så det jag skulle rekomendera, kika runt lite på amerikanska sidor och jämför sedan med dom svenska priserna. Här är några bra sidor från USA som har riktigt låga och fina priser:
www.universalcycles.com
www.jensonusa.com
www.beoyndbikes.com
På alla dom här sidorna är det mycket lätt att beställa. Du blir medlem på sidan och fyller i dina person uppgifter, sedan tittar du runt lite på sidan och hittar nått du vill ha. När du har hittat det du vill ha så jämför du med det svenska priset så du vet hur mycket du tjänar . Sedan klickar du bara på [add to cart] och beställer sakerna genom att klicka på [check out] (oftast iallf). Sedan ger du ut ditt kreditkortsnummer och beställer, och sedan vipps 1 till 2 veckor senare så får du hem ett litet kuver i brevlådan! Ta med pengarna som det står att du ska ha med dig på kuveret (Dom pengarna är vad frakten, tullen och momsen kostade) och går till posten eller vad du nu hämtar dina paket! Lätt och bra. Själv fick jag min gaffel helt krångelfritt och på ca 1 vecka, och den beställde jag ifrån universalcycles. Så köp en bra grund ram och ett par hjul i sverige och sedan beställer du från USA!
Jo P2 05 e också grym men köp inte nån av konamodellerna bara. Fördelen at bygga eget är att du får en helt unik cykel som ingen annan har men P2 är det ju ifs inte så många som har. Därimot, kona har alla så köp ingen sådan.
Jojo 92: jo dom är mekaniska men det betyder inte att dom är dåliga. Vissa mekaniska bromsar tar nästan lika bra som hydraliska och jag tror det är så i det här fallet.
Smuts: förra årets kostade iallf ca 12.999kr har jag för mig men jag skulle lätt beställa en ifrån usa så får du den SÅ MYCKET BILLIGARE!