A
axll
Guest
UPPDATERAD:Studsmatte camp i sandviken 16-17 Juni
ja är på
ja det tycker jag för då kommer det bli mycket roligare och det är väl inte till för mycket besvär at bara ta med en kamera :DAlex_Sverin sa:ska man anstränga sig och ta med kameran eller?
det oroar sig mina päron över också . tillstånd behövs nog inte det är väll nästan aldrig någon där . men endå sandviken är ju värsta ghettot :PAlex_Sverin sa:pappa undrar:
har ni nå tillstånd att vara på plattsen?
finns de nåra garantier. t.ex om någon som inte är med på campet kommer och förstör alla mattor medans folk ligger å sover?
ju fler som sover kvar på plattsen ju säkrare är mattorna. +att jag tror att folk kommer att vara vaken.kjellyboi sa:det oroar sig mina päron över också . tillstånd behövs nog inte det är väll nästan aldrig någon där . men endå sandviken är ju värsta ghettot :PAlex_Sverin sa:pappa undrar:
finns de nåra garantier. t.ex om någon som inte är med på campet kommer och förstör alla mattor medans folk ligger å sover?
jupp okej då . det är nog några stycken som kommer hålla sig vaken . det jag är intesserad av . kommer det bli någon head to head battle eller något ?Alex_Sverin sa:ju fler som sover kvar på plattsen ju säkrare är mattorna. +att jag tror att folk kommer att vara vaken.kjellyboi sa:det oroar sig mina päron över också . tillstånd behövs nog inte det är väll nästan aldrig någon där . men endå sandviken är ju värsta ghettot :PAlex_Sverin sa:pappa undrar:
Mm precisENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:ae har dödat det =(
jag va där å ja hade skit kul:D:D:D:D:D: förutom att de va frost på natten å ja frös:P:D:D:Wisdom sa:vart de nått läger? var de kul isåfall?
varför så länge ?jeppenator sa:Kan säga så mycket som vänta till FR TV 12