A
axll
Guest
UPPDATERAD:Studsmatte camp i sandviken 16-17 Juni
ja är på
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja det tycker jag för då kommer det bli mycket roligare och det är väl inte till för mycket besvär at bara ta med en kamera :DAlex_Sverin sa:ska man anstränga sig och ta med kameran eller?
det oroar sig mina päron över också . tillstånd behövs nog inte det är väll nästan aldrig någon där . men endå sandviken är ju värsta ghettot :PAlex_Sverin sa:pappa undrar:
har ni nå tillstånd att vara på plattsen?
finns de nåra garantier. t.ex om någon som inte är med på campet kommer och förstör alla mattor medans folk ligger å sover?
ju fler som sover kvar på plattsen ju säkrare är mattorna. +att jag tror att folk kommer att vara vaken.kjellyboi sa:det oroar sig mina päron över också . tillstånd behövs nog inte det är väll nästan aldrig någon där . men endå sandviken är ju värsta ghettot :PAlex_Sverin sa:pappa undrar:
finns de nåra garantier. t.ex om någon som inte är med på campet kommer och förstör alla mattor medans folk ligger å sover?
jupp okej då . det är nog några stycken som kommer hålla sig vaken . det jag är intesserad av . kommer det bli någon head to head battle eller något ?Alex_Sverin sa:ju fler som sover kvar på plattsen ju säkrare är mattorna. +att jag tror att folk kommer att vara vaken.kjellyboi sa:det oroar sig mina päron över också . tillstånd behövs nog inte det är väll nästan aldrig någon där . men endå sandviken är ju värsta ghettot :PAlex_Sverin sa:pappa undrar:
Mm precisENGLUNDAAAAAAAAAAAAA sa:ae har dödat det =(
jag va där å ja hade skit kul:D:D:D:D:D: förutom att de va frost på natten å ja frös:P:D:D:Wisdom sa:vart de nått läger? var de kul isåfall?
varför så länge ?jeppenator sa:Kan säga så mycket som vänta till FR TV 12